Günlüğüm sanırım okundu ne yapmalıyım?

Günlüğüm yatağımın yanındaki masanın üstünde duruyordu. Bu sabah uyandığımda masanın üstünde açılmış, bir sayfasının da kopup düştüğünü gördüm. Ne olduğunu bilmiyorum hâlâ tam olarak. Gece yatarken çok dikkat etmedim böyle miydi yoksa değil miydi diye. Evde sadece ablamla ben varım ve az önce gidip uyandırıp sordum. Uyku halinde olduğu için çok saçma sapan davrandı ama ondan hâlâ şüpheleniyorum. İçinde benim için çok önemli şeyler vardı ve bu duruma gelmesi beni çok üzüp sinirlendirdi. Yine de mantıklı düşününce bir insan canımsın değilse eğer bir sayfa yırtılmış da olsa o sayfayı alıp çöpe atar, en azından da defteri kapatır. Bu yüzden başka bir şey mi oldu diye de düşünüyorum ama ne olmuş olabilir. Ne yapmalıyım?

Günlüğüm sanırım okundu ne yapmalıyım?
Cevapla