Ne yapmalıyım çokmu kafaya takıyorum?

Ben evlenicem yaşım 24, ama bundan önce önlisans bir bölüm okudum şimdi öğretmenlik okumak istiyorum nişanlıma söyledim destek oluyor hem okur hem çalışırsın ev işlerinde yardım ederim 4 sene dişimizi sıkıcaz dedi ama ben hala karamsarım okumasam mı? Ama okumazsamda içimde kalıcak siz ne düşünüyorsunuz?

Ne yapmalıyım çokmu kafaya takıyorum?
Cevapla