Ailemin baskisindan dolayi herkeze rezil oldum, ne yapmam lazim?

Ailemin bir senedir bana uyguladigi bir baski var gelecegime surekli engel olan, 4 ay sonra nisanlimla kendi emeklerimizle kimseden birsey sormadan evlenmekte olan biz bugun saglikli bir piskolojide olmadigimiz halde senelerdir ailemden gordugumuz baski dolayi yinede birbirimize tutunmayi basardik, ama bugun oyle birsey oldu ki butun dusuncelerim degisti. Surekli suren bu soylentiler, kafada kurmalar, hep kendi isteklerinin olmasini istedikleri icin ve elalem icin yapicagimiz bu dugunden dolayi nisanlimin ailesine kadar herkezi kucumsediler ve kabullenmek istemediler durumlari olmadiklari icin begenmediler sanki kendi durumlari cok muthismis gibi ki ayrica ben ve nisanlimin yapacagi dugun ve kina icin onca dirdir cikiyor. Hic birseyde mutlu olmuyolar bugun beni oyle bi kucumsediler ki nisanlimin ailesinin yaninda kendimi enayi hissetim artik oyle bir noktadayiz ki bir sene sonra buyuk patlama yasadim uzuntuden icimi doktum aglayarak herkesin icinde ve bu ailemle kopmama sebeb oldu ki zaten kucuklugumden beri kopuktuk aslinda ama bugun tamamen, yediremediler kendilerine bazi seyleri soyledigim icin ve sinir krizleri gecirdiler beni suclayip uste ciktilar, sadece istedigim anlayisti. Nisanlim ve ben karar aldik ne kadar rizalari olmasada nikah yapicam ve kendi evime yerlesicem. Sizce bu dogrumu kendi sagligim icin? Vicdan azabi cekermiyim?

Ailemin baskisindan dolayi herkeze rezil oldum, ne yapmam lazim?
Cevapla