Atama bekliyorum şimdiden ailem maaşımı kendilerine böldü, ben ne yapacağım?

Atama bekliyorum şu an annem diyoki atanırsan salonu değiştiririz yeni takım alırız Bi tane ablam var o yaşı büyük atanamadı abim diyo 3 milyar ona verirsin her ay annem diyo 5 milyarın bana verirsin her ay tamam vermeye veririmde onların yaptığı hesaba göre bana para kalmıyor çok saçma değil mi böyle hesaplar yapmaları sizce bir araba alıp mesleğe başladığımda onu mu ödesem

Atama bekliyorum şimdiden ailem maaşımı kendilerine böldü, ben ne yapacağım?
Cevapla