Ailem 3 senedir bütün maaşımı alıyor, ne yapabilirim?

Annemle aynı iş yerinde çalışıyoruz bu yüzden ne kadar aldığımı görüyor ve parayı patrondan kızı olduğum için alıyor ve bu 3 senedir böyle devam ediyor isteyince borcumuz var diyorlar fakat bankalarında yüklü miktarda para var arsa aldılar üstüne kira alıyoruz evimiz müstakil arabamız da var çok sukur anlayacağınız üzere benden para alıyor fakat o para nereye gidiyor kimse bilmiyor asla paramı geri alamadım yıllar boyu bugunde maas gunuydu ve yine paramı aldı ağlayarak istedim dovmeye calıstı neyin eksik diye kızıyor fakat dısarı cıkmak icin para istedigimde hem kiziyorlst ustune cıkmama bile izin vermiyor kıyafetlerm çoğu 2. El ancak erkek kardeşimin sigortası bile var ve sadece 6 yaşında bu demek oluyor ki 18 yaşında emekli olabilir anlayacağınız bu evde ben haric herkes kendine bir yatırım yapıyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz

Ailem 3 senedir bütün maaşımı alıyor, ne yapabilirim?
Cevapla