Şahsen eskiden inanç konusunda beni iten çok durum vardı. Ancak, insanlardan görmüş olduğum gaddarlık ve ihanet; beni sağlam şekilde, inanç konusuna sarılmamı sağladı. Gördüğüm bütün kötülükler, beni yaradanıma yakınlaştırdı. Her şeyin yeri ve zamanı var sözüne o kadar çok inanıyorum ki...
İnanç konusuna sizi çeken ya da iten neler mevcut?
Aynı durumdayım, fakat ben küçük yaştan beri dine bağlıyım. Ancak o kadar iğrenç insanlar gördüm ki ne zaman bir şey kaybetsem, yalnızca dinim beni kurtarıyor. Bu yüzden daha fazla bağlandım ama doğru şekilde öğrenmimiz gerekyor. Maalesef, bizim dinimizi kullanan ve onu kirletmeye çalışan çok insan var.
Ablam, sizden bir dua isteyeceğim, olur mu? Çünkü bir yerde duymuştum, tanımayan kişilerin duaları daha çabuk kabul oluyormuş. Ancak buradan yazmam biraz hassas bir konu.