Kıtalar hiç ayrılmasaydı nasıl gözükürdü?

300 milyon yıl önce, kıtaların hepsi, bugün Pangea adını verdiğimiz tek bir dev kıta olarak birleşik haldeyken ülkelerin bugünkü sınırları olsa nasıl gözükürdü?
img-3.onedio.com/.../549f34c6fcfa60f4264bec7b.webp
Kıtalar hiç ayrılmasaydı nasıl gözükürdü?
Cevapla