Başlık parası diye bir şey vardı bir zamanlar tabi kadınların çoğu biz mal mıyız da başlık parası diye yırtınıp duruyorlardı. Şimdi zengin koca en azından parası var diye evlenenler var. Başlık parasıyla arasında ne fark var ki 😏 Bu tamda olarak zengin bebesi laf atınca normal karşılanır, fakir laf atınca da sapık olur aynı ilişki ben bir fark göremiyorum. Zihniyeti bozuk insanların.