Bu devir de malum parasız birsey alamıyorsun parası ve geliri yüksek diye kendınizden yaşca büyük biri ile evlenır mıydınız? 


Hayır, asla böyle bir şey yapmam. Çünkü paraya ihtiyacım yok. Ayrıca evliliğe de çok sıcak bakan biri değilim. Nasıl derler bazı adamların kaderi yalnızlıktır. Sanırım ben de onlardan biriyim.
Hayır evlenmezdim. Sırf para için sevmediği kişiyle evlenen kişilerden nefret ediyorum ben ya. İnsan sevmediği birisinin yanında mutlu olamaz ki. Anca para düşkünü olan kişiler, sevmediği birisi ile sırf parası var diye evlenir.
Bunu yapmak o kişiyle değil parasıyla evlenmek olur. Ancak ben paraya değil, kişiye aşık olurum. O yüzden, sırf parası var diye evlenmem. Parası için biriyle evlenenleri de hiç sevmem.
Cevap
33Cevap
Evet diyemem.
Ayda aracımın deposunu hiç düşünmeden üç kere doldurabiliyorum.
Dün 550 km geziye çıktım.
Arsa, ev, arazi aracı, altın, gümüş, petrol, borsa, döviz yatırımlarım var ve aylık 12 bin lira maaşla emekliliğimin tadını çıkarıyorum.
Ha bunları sorunuzun aksine, 45 yaşında olarak kalkıp da 20-25 yaşında bir kız için boca edecek değilim.
Herkes kendi kazanmalı. Allah akıl vermiş. Kullanmalı insanlar.
erkekler nadir yapsa da kadınların bir çoğu para ve statü için evlendiği aşikar
Parası olmasada beğendiysem yaşı büyük biri ile evlenirim
tümü evlenir.
parasız erkek , gereksiz erkektir.
Evlenirdim... Maalesef bu devirde mutluluğu para getiriyor...
Ben evlenmezdim kendi durumum ii şahsen ama evlenene de bir şey diyemem neticede bi kere geliyoruz dünyaya
O evlilik değil ticari anlaşma olur... fizibilitesi ve risk analizinin yapılıp karar verilmesi gerekli :)
Evlenmezdim para için seviyorsam aşıksam evlenirdim
o konuda karasızım biraz başıma gelirse düşünürüm şimdilk boş ver gitsin
Peki bu parayi siz neden kazanmayi dusunmeyipde modern kole olmayi veya kulucka makinesi olmayi dusunuyorsun calismak cokmu zor geliyor
Hayır tabiki isterse milyonları olsun kafam uymuyorsa napıyım o adamı
Yok hayır. Mutluluk olmadıktan sonra para neye yarar
naparsanız yapın ama birine aşık olmadan ölmeyin be başka bir şey
Yemişim parayı ya, evlenmem tabi ki.
Para için duygusuz evlilik yapamam.
Bu kendini satmak gibi bir şey.. insan sevmeden evlenirse mutlu olamaz.
Evlenip parasını çıtır kızlarla yerim
anlaşabileceğim biriyse bir saniye bile düşünmem
Multimilyoner değilse hayır
ben evliliıge karsıyım param var zengınım ama asla evlılık yapmam günü birlık takılmak parasını vermek hakını vermek benim içın dahha mantıklı evlılık yapamam
Yo hayır, evlilik böyle mantıksal bir şey değil.
Benden büyükler kendini hep salmış 🐨
Ne kadar yaş var o önemli
evet mature'lar ekleyebilir :d
Paranın miktarına ve yaş farkına göre değişir djsj
10 falan sjh
@Kominikeysinn Olabilir ama kafaların da uyuşması lazım biraz. 😃

o konuda tereddütlerim var...
Yaa bu ne fksjns
Dişleri fena değil ama 😅
Rezalet 😅
İlk buluşma iptal mi yani 🤦♂️😂
İlk ve son oldu 😃
Napalım kurban olduğum Allah böyle yaratmış 😅
Para için kendimi satmazdim
Ne şekilde olursa olsun evlenmeyi düşünmüyorum :]
Hayır. Mutsuz olurum
Asla. illegal ölmez yekten tekten
asla yapmam öyle bir şey..
hayır.
Hayır.
Hayır, işim olmaz.
hayir midem almaz
hayır tabikide
Hayir
Kafam uyarsa olur birde cok yas farki varsa olmaz
Hayır
Hayır dayanamam
Evet
Hayr tabiki
Evet elbette 🥰
evlılık sıkıcı ısler
hayır asla
hayırrr
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?