Zor ama kalabilir. Arkadaşlığını ve dostluğunu kaybetmek istemiyorsa kalır. Kimse gidip de bilmem kaç yıllık arkadaşını kaybetmek istemez açıkçası.

Zor ama kalabilir. Arkadaşlığını ve dostluğunu kaybetmek istemiyorsa kalır. Kimse gidip de bilmem kaç yıllık arkadaşını kaybetmek istemez açıkçası.

Çok samimi olduğum yediğimin içtiğimin ayrı gitmediği bir sürü karşı cinsten arkadaşım var Hepsini de çok severim Hepsi de beni çok sever Asla aramızda bir çekim olmadı. 10 yılı aşkın bir süredir arkadaşız. Hepsi de birbirinden iyi pırlanta gibi çocuklar
Evet kalabilir. Nasıl baktığın ve mesafeyi korumanla alakalı bir durum bu. Yüz göz olup sonra da aaa bana yürüyor demek de yersiz. O sınırı çekmek önemli.
Kalabilir. Ben kalirim ve kaldim da. Bu konuda bir tereddute dusmuyorum.
Tesekkurler
Ne demekkk
Kankasına duygusal çekim hisseden bi zahmet karşı cins arkadaş edinmesin
Rica ederim
Cevap
8Cevap
Ben kalırım.. diğer insanları bilmem. çünkü her zaman çizgimi mesafemi bilirim. gereksiz yakınlık kurmam.. ve sadece arkadaş olarak görürüm.
Ben kalırım o kişi gerçekten arkadaşım ise, kalırım. Eğitim hayatımdan, iş hayatımdan çokça dostlarım var kaç sene geçmiş aradan benim için onların yeri arkadaşlık. Özel biri olursa hayatımda da o benim için dünyam olur.
Ya bundan pek emin değilim evet doğru erkek bir kıza karşı arkadaş kalamıyor ama benim liseden kalma 3 tane kankam var kız 12 yıl oldu hâlâ arkadaşız 🤷 bir kere olsun cinsel bişey de düşünmedim düşünsem utanırım valla
Kalınabiliyor bu tamamen ona nasıl baktığınla alakalı benim düşünsem bile kustuğum zaman oluyor o zaten ç kusmakla meşguldür büyük ihtimal fododo
Kalabilir ya 🤔 bir şey hissetmiyorsan veyahut ilerde hissetmek gibi söz konusu da olmayacaksa arkadaş kalınabilir
Kalabilir. İnsan ilişkileri eğitimi olan herkes arkadaş olabilir.
Sürekli konuşuyorlarsa aralarında aktif bir sohbet dönüyorsa zor. Diğer türlü ayda yılda bir merhaba varsa olabilir.
Erkekler kalamıyor. Bende tercih etmiyorum onlarla arkadaş olmayı. İlla laubali bir yere gidiyor konu
Evet kalabilir ama dediğin gibi çok değil max 1 2 kişi
Karşımdaki Bana karşı bir şey hissediyorsa işler öyle olmuyor maalesef hala umut besliyor
Ben çok denedim erkek arkadaş kanka olarak hiçbiri yanaşmadı hemen sevgili olmak istiyorlar millet nasıl oluyor
Nadir de olsa örnekleri vardır ama genel olarak kalamaz
Zannetmiyorum bir süre sonra bir tarafın duyguları ağır basar
Ben kalabilirim de karşı tarafları bilemeyeceğim 😹.
Kalabilir bence ama onlara göre kalamazmışo yüzden bitirdik
Arkadaş kalabilirler
Kalabilir niye kalamasın
Çocukluktan gelen bir arkadaşlık ise belki
Valla bir dönem herkes his duyacaktır.
İşte bu yüzden erkeklerle arkadaş olamıyorm
Kalamaz değil ama zorlar
Erkek ile kadın arkadaş olamaz.
Olamaz. İnsan çiğ süt emmiş...
Hayır olamaz diye düşünüyorum
Kalabilir
evet misss gibi de kalır
Kalabilir elbette
Olamaz
Kalamaz
Kalabilir
Kalamazlar
Kalamaz denendi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?