Selamlar💫 Anneniz, babanız hakkında olumsuz yorumlarda bulunuyor, örfüne, adetine, memleketine dahi kırıcı sözler ifade ettiğini düşünün böyle bir kişiden sizce olur mu? Bence olmaz değil mi?
Aileniz hakkında olumsuz yorum yapan kişiden olur mu?
Karşılıklı aşk ve güven olan sağlıklı bir ilişkide ne ben sevgilimin ne de sevgilim benim aileme saygısızca en ufak bir kelime bile söylemeyiz, baştan itibaren buna dikkat ederiz bana göre.. Kimse kimsenin ailesini sevmek ve benimsemek zorunda değil, saygılı olmak yeterli..