Bir ailede niye surekli senin olumsuz taraflarini gorurler?

niye kusurlarini yanlislarini gorup iyi taraflarini soylemezler mesala benim ablam ailem surekli ablami elestirir surekli akil verme derdindeler hayir yani 40 yasinda bir kiza neyin aklini veriyonuz benim ablam biraz rahat ve umursamazdir cani isterse yapar cani istemezse yapmaz yani kimseye kendini kanitlama onaylatma begendirme gibi derdi yok birde ablam yonetilmeyi hic sevmez ailemde ablamin kucuklugunden beri hep olumsuz yonlerini kusurlarini hatalarini elestirir durur bir kere bile ablami ovduklerini agizlarindan ablam icin iyi birsey ciktigini duymadim sanki kendi gozlerinde pasif ise yaramaz kontrol edilemez guvensiz olarak goruyorlar ya da kendi kafalarinda asiri mukemmelliyetci olup ablamimi kontrol altina almaya calisiyorlar anlamiyorum bir aile niye boyle davranirki
Bir ailede niye surekli senin olumsuz taraflarini gorurler?
Cevapla