
Bazı insanların dertleri bile kıskanılıyor. Hangi durumlarda dersiniz bunu?

Bazı insanların dertleri bile kıskanılıyor. Hangi durumlarda dersiniz bunu?
Bence parası olan da mutsuz olabiliyor.
Belki biz derdi yok gibi gördüğümüz insanların çok derdi vardır.
Benim ailem var, kalacak yatağım var, yemeğim var ama ailemle iyi anlaşamıyorum.
Para olsa ayrı eve çıksam diye bekliyorum.
Yani uzaktan bakan birisi her şeyin var, niye dert ediyorsun diyebilir.
Öyle değil işte.
Mesela sevgilisinden ayrılmış, araba kazası yapmış birisi için tek derdin bu olsun derdim.
Çünkü sağlığın yerinde araba tamir edilir, ayrılık acısı geçer de ailenle aran kötü olunca hep bir yerde acısı kalır.
Dediklerin doğru canım ama benim sorduğum anlam bu değildi. Hani bazen küçücük bir meseleyi kocaman hâle getirirler ya, o anlamda.
Tırnağım kırıldı falan diyince Allah başka dert vermesin diyenler var sanki bunu dile getirince veya rahatsız olunca DERT EDİNİYORmuşuz gibi 😂
Ben kimseye öyle bir şey demem.
Mıymıntı kızlar var ya ağzını yaya yaya konuşanlar, bence onlar için diyorlar bunu. Çıtkırıldım olurlar bebek gibi davranırlar ://
Öyle derler de çok severler ama onları da, biz öyle değiliz diye tüm bunlar. :))
Evet azıcık kokoşluk sezdim sende. 😬🤭
Benim barbie tarafım rafa kaldırıldı galibaz genelde harbi tarafım ağır basıyor. 🥺
Doğru, kendi kendime bu hâle gelmedim zaten. 😕 Ama ben de isterdim barbie gibi olmak, kız gibi hissetmek. 💁🏻♀️
Amiiiin Edacık. 🥺 Yani abla da demiyorum umarım saygısızlık etmemişimdir. 🙏🏼
Arada söylüyorum ya iyi geliyor. ❤️
Tamam o zaman Edacık. 😌❤️💁🏻♀️
Yok. Derdi yaşamadan ağırlığını bilmemiz mümkün değil. Herkesin derdi kendine ağır yani. Zaten küçümsediğin şey de başa geliyor
Cevap
33Cevap
Çok parası olup mutsuz olanlar. Şımarıklık değil de ne yani.
Bazı insanlar doyumsuz oluyor işte.
Sağlık sorunları başta gelmek üzere fazla paranın getirdiği ciddi problemler oluyor örneğin sosyal hayatta, iş hayatında, romantik ilişkilerde vb.
@Kanelbullar01 Para her şeyi çözer.. bu bir gerçek ben şahsen neredeyse 1 yıldır gözlük için harçlık biriktiriyorum ve artık gözüm yüzünden sağlığım tehlikede anlayacağın her şeyi çözer para eğer tedavi edilemeyecek bir hastalıksa bile son anlarında istediklerini yapıp hayalini gerçekleştire bilir parayla her şeyin değeri para
@İsmim_Mavi her durumda değil dostum. Boyundan aşağı felç kalsan, milyarların olsa ne âla. Benim ailem ve dolayısıyla da ben, eşimin ailesi de öyle varlıklı insanlarız. Köklü aileleriz. Çok acı vefâtlarımız oldu sağlıktan dolayı. Bebeği, yaşlısı, genci. Konu sağlık olduğu zaman işlerin rengi çok çok farklı. Onun dışında elbette hayat fazlasıyla konforlu hale geliyor para bir çok kapıyı açıyor.
@Kanelbullar01 Yazdığım gibi tedavi edilemese bile son arzularını yerine yetire bilir ve ya istediği şeyleri yapa bilir
Cantasi kiyafetine uymamiş, makyaji güzel olmamiş, istedigi ürün indirime girmemiş, yemek siparişi verirken turşu olmasin dedigin halde turşu koymuşlar mesela bunlar için hayatlarını kendine zindan eden insanlar var
Ay doğru doğru.
Herkes en büyük dert kendinde sanıyor da herkes acısını ortaya sermek zorunda değil, ben tırnağımın kırılmasını ojemin bozulmasını filan dert ediyorum bunu mu dert ettin diyorlar 🤔 böyle insanlara dert mi anlatılır anca tırnak muhabbeti yapılır
Bugün birisinin evinin ilerisinde yol çalışması varmış, yolu 5 dk uzayacakmış o çalışma bitene kadar ona ağlayıp yakınıp duruyordu, dedim allah başka dert vermesin kardeş
Amin amin.
Allah kimseye kaldiramicaği yükü vermez yani herkesin derdi kendine ağir Allah hayat sinavimizi kolaylastirsin ve güzellikler nasip etsin, demek istiyorum
Uçak bileti business class bulamayınca ekomi sınıfı biletle acilen bir yerden bir yere ulaşma zahmeti yaşayanlardan olmak nasıl olur bunu da mı görecektik 😃
Ayyyy keşke böyle bir derdim olsa. Shsjsjjxjx
Hayatı sürekli aşk meşk olan kişiler. Sürekli duygusal paylaşımlar. Tamam en çok siz romeo julietsiniz. Allah başka dert vermesin.
Amin.
bir soru gördüm yarın doğum günüm sanırım hiçbir arkadaşım benimle story atmayacak diye. ben bu kişiyi aday gösteriyorum
Teknoloji bağımlılığının özeti. 😐
Aşk acısı, hani diyorlar ya aşk acisida neymiş dünyada savaş kıtlık intiharlar ölümler doğal afetler var biri çıkıp aşk acısı diyor Allah başka dert vermesin cidden
Sevgilisinde ayrılıp, yeni sevgili yapan istedigi verimi alamadığı için daldan dala sıçrayan tavşana derim.
Çok haklısın.
Buradaki insanları eleştirmek, bakın ben her şeyi biliyorum imajı vermek ve dedikodu amaçlı soru açanları gördükçe aklımdan geçen cümle... Jshsjf
Ben de eleştiriyorum bazen çünkü diyorum Allah'ım hangi kafayla düşünüyor söylüyor bunu diye.
Soru kısmında haklısın.
Çok şey var duydukça kendime mi acıyım millete mi acıyım bu kadar mıymıy hassas olduğu için şaşırıyorum
Evde kaldim diye zirlayan ergenuslar. Allah akil fikir versin size
Amiiiin.
Aşk meşk ilişkileri yüzünden dert yananlar fazla lüks bir hayat yaşıyorlar bana göre
İnsan duygusal olarak çok etkilenebiliyor ama.
Duygular, hele ki aşkla ilgili olanlar geme vurulur
Tırnağı kırıldığında dünya da kıyamet kopmuş gibi davranan hemcinslerim.
Deme öyle en değerli onlar.
Tırnak yeniden çıkar 😛.
🤪🤪
Bana yazmıyor hüüüü yazan her gördüğümde kenara bir dolar atsam zengindim.
Ahahshs çok mantıklı.
Beni hala dellendirebilmelerinin beni daha da çok dellendiriyor olması? 😂
Ay aynı benn. 🥹
🫶🏻😂
Allah hiç dert vermesin hiç kimseye tâbi ki ama benim de kıskanılacak bir derdim olursa diyorum...
yani mesela zenginlerin dertleri. ne biliyim bi yer kalabalık olunca ya da tonlarca kıyafeti varken hiçbi şeyim yok demesi falan garip geliro
Hiçbir sağlık sorunu yok Hali vakti yerinde olup da erkek arkadaşım bana yazmıyor çok zor durumdayım diye soru soranlara
Ya kanka çok moralim bozuk ya üff yaa babam porshe min benzin parasını vermedi yaa
Shhshdj
İncir çekirdeğini doldurmayan meselelerini bana anlatanlara demek istediğim şey budur.
Neden sevgilim yok , neden evlenemiyorum ben diye sızlananlara..
Hemen her şey! İnanılmaz basit detayları dert sanıyor yeni nesil insanlar
Hastalık hariç her şey...
Allah hastalık vermesin...
Kiminin ekmeği bayat kiminin pırlantası ufak herkesin derdi kendine büyük
Aç uyumayalim sağliğimiz yerinde olsun barinalim yeter
Ama neden öyle dediniz ki?
Bunlardan başka derdi olanin derdi yoktur..
Halimize bakmadan başka ülkenin halini düşünüp kıçlarını yırtanlar (israil)
Çok parası olup hala harçamalarda hesap kitap yapanlar
Sdvgili gitmis dost kazik atmis amaaan ölümden baska herseye çare var
Tedavisi zor ya da tedavisi olmayan hastaliklar dışındaki tüm dertler dert değildir.
Sınavdam 90 alıp ağlayanlar
Hırs iyi bir şey ama böylesinden hep nefret etmişimdir.
Haklısın
Tüm aşkosal dertler
Ne kadar aşkosal baktığına bağlı tabii.
Protez yapamadım asko bugün ahsjsj
Toz pembe istiyordum çingene pembesi oldu. Sjdjdjjdjd
Ama bana var dendiiiii 💅 sjdçdşeşep
Puhahhshsjsjjzgz
Avrupalı bir gencin herhangi bir derdi xd
Doğru. Shdhdh
Sevgilisinden ayrılanlara diyorum
İyi de insan üzülür hâliyle.
Fenerbahçeli olduğum için demişti biri 😏
Haklı demiş. 😬
Gshshsjjds
2 kilo aldım yaa nasıl vercem diyenler
Deme öyle verilmiyor bazen.
Veremiyorum. 🥺
Ne yapmam gerekiyor?
Ben diyet yapmıyorum yani yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Kahvaltı yapmam, sabah yemek yiyemem. Öğleden sonra yiyorum. En fazla iki öğün.
Karbonhidrat az alıyorum ona dikkat ediyorum.
Benim bağırsak sorunum var zaten, çalışmıyor.
Saç kestirme derdindeyim şu an 😂
Bence bu büyük dert. Yanlış kesim sonucu saçım 1-2 senedir saçım küstü ve düzelmiyor. Bilirsin kadın için saç erkek içinde sakal makyajdır.
Küçük dert değil yani öyle düşünme. 😪
Daha pahalıya kesen de var. Tabii ki çok fazla. Olunca kestir sen de ya da biriktirmeye çalış.
Parasızlık
Ve sağlık
Libido ile ilgili dertler
Kızların tırnakları kırıldığında ağlaması
Aynı şeyi düşünmüşüz 😹.
Allah bizi terketmiş. Kaderimizi yaşıyoruz.
Makyaj malzeme eksikliği
Basit şeyleri kafaya takanlar icin söylerim
Küçücük. birseye canımı sıkan insana derim
Sınava geç kaldığım an😜
Hepsi 😀 daha beteri olmasın olan orada kalsın
Tırnağım kırıldı diyen kızlara diyom
Sağlık ile ilgili şeyler
Tırnagim kırıldı diyen asko kusko kızlar m
Allah baska dert vermesin diyeyim sana o zaman
Anlıyorum seni
Çok var hanisini yazalım
Stres ve Hastalık.
Herkesin derdi kendine büyük
Yeni alınan maskaranın donması
Kizlarin tirnagim kirildi demesi 🙄
Acısını biliyor musun ki sen
@Dobrakobra Bilmiyorum Allah baska dert vermesin 😀
Yaşamadığın için işte
Mutluluk ile ilgili dertler
Yüzde sivilce çıkması
Kan gibi
Nasıl yani?
Anlayaaaamaazsiinnn
Normal insan yok burada.
Evet yok balım normal insanı napican ki
Balın nereden oluyorum pardon?
Ya tamam iyi bişey diyoruz yine suçlu biziz
Deme.
Demem zaten haketmion belli
Ok.
derdim yok Allaha şükür
Evli insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?