Doğuda neden erkekler hiç bir işe yardım etmiyor?

Yakın arkadaşımın abisi evleniyordu dogulular dugun öncesi yemek gibi bi şey verdiler bende o şehirdeyim şu an sadece kadınlar çalışıyor yemek çay küçük çocuklar yardım ederse ediyor kadınlara erkekler kalkıp su almaktan aciz sürekli hizmet bekliyorlar bi de inanılmaz kalabalıklar evleri 3 katlı her oda doldu oturulacak yani 2 kişi geldik biz yardım edelim dedik mutfak dışına çıkarmadılar servis için falan çok sinir oldum neden böyleler? Hepsi mi böyle
Doğuda neden erkekler hiç bir işe yardım etmiyor?
Cevapla