Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?

Kürt kadınları ve Doğu Anadolu/ Güneydoğu Anadolu’daki kadınlar özgür değil mi? Hepsi kapalı mı olmak zorunda? Bize Trakya Ege bölgesinde Doğuda kadınların özgür olmadığını erkek baskısıyla yaşadığını erken yaşta evlendirildiğini kadına şiddetin çok olduğunu, kadının açık giyinemediğini toplumsal baskının olduğunu anlattılar. Doğuda kadın değer görmüyor mu? Yoksa bunlar söylenti mi?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Doğuda hep erkeğin mi dediği oluyor. Kadınlara değer verilmiyor mu orada?
Cevapla