Güncellemeler
+1 yıl
gubcel
annemle babam degil ailem ona ragmen bana baktıkları icin ve daha once iki cocugunu kaybetmisler ama gercekten cok gecerli bi sebebim var intihar icin binevi mecburiyet uzulurler mi yaslılar bide napıyım ya ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Öyle bir sey yapma sakın değmez yaşamak için bir sürü sebebin var at kafandan herşeyi anneni babanı üzmeye hakkın yok yaşamak için bir sürü sebebin var ahiretini yikma
Uzulurler. Sebebini konustun mu onlarla
evet cok kez denedim
sebebini soylemedim kimseyede soylemem
Sebebini soylemezsen nasil yardim edebilirler. Hatta kendilerini suclarlar bu kiza yardim edemedik diye
ya onceden farklı sebepler vardı hatta sukrettim bu son sryfrn sonra bu sefer mecburiyet onceden tercihti
Yine tercih olacak. Bence astral seyahete çıkmayı dene, başarırsan kendi isteğinle terk edersin bedenini.
Bilinçli bir çıkış daha iyidir.
iyide astral seyahat dunya icinde gezinmeyi kapsamıyor mu ben ölüm sonrasını diyprum
Bilinçlı olarak beden dışına çıkarsan daha kolay olur demek istedim. Dünyayı değil bütün evreni kapsıyor. İntihar ederek ölmek zordur ve tekrar gelme ihtimalin çok yüksek.
evet istemsiz reenkarnasyon baya yasıyorum bide yeniden dogup gecmis yasamı hatırlama meditasyonu vs yaparsam onları hatırlaesam nolcak
Eğer bir olgunluğa ulaşmadıysan o anılar seni yıpratır. Yine bu hale düşebilirsin. O yüzden intihar çözüm değil, olgunlaşmak gerek. Olgunlaşmanın yolu da düşüncelerini pozitife çevirmekten geçer.
Neden yaşadığını , ne öğrenmeye çalıştığını anlaman gerek. Rüya yoluyla sana bilgi verilir.
rüyalarım cok sacma ya bazı şeyleri anladım bazılarıbı kabullenemedim ama yine de off bilmiyorum cok ozguvensizim canım sacma seyler yapıyorum buaralar
Ruyalarda isimler cok onemli, insan isimleri, nesne isimleri, hayvanlar bunlarin anlamlarina bakman gerek. Mesela bisiklet surdugumu gordum, kucuk cocugu olan bir aileyle tanistim, yanimda babamda vardi, uzaktan kumandali oyuncak arabam var benim de diyordum. Bir aile bahcesine girdiler, soyle basini uzattim sobra babama dondum nereye tidelim dedim. Carsi da gezdik bi kac sey daha gordum. Simdi bisiklet surmek yolculuga cikmak, babayi gormek murada ermek anlamina geliyor.
Baska bi gun yine babami gordum. Ama ismi farkliydi mert falandi
gizliden cıkar. mısın konusalim
Yaz bakalım
tkp ettm
Bende edicem bu arada en acısız hangi ölüm şekli sizce
@Melisatr1 acısız yok ilaç vs öldürmüyor çok yüksek bi yerden atlarsan korkudan havada bayılabilirsin acı hissetmezsin belki veya siyanür ama nereden bulacaksın
Bence de en mantıklısı yüksekten atlamak
@Melisatr1 ama baya yüksek olmalı nasıl oluyorsa 7. kattan atlayıp ölmeden kurtulanlar var ya
Aslında ölümden en korkan isimlerden biriydim hatta şey derdim bu intihar edenler nasıl edebiliyor diye şimdi anlıyorum bazen öyle kötü şeyler yaşarsın ki ölmek tek çare gelir bu arada haklısın çok yüksekten deniycem
@Melisatr1 neyi kımsrsan başına gelir ama zorunlu olmadıkça etme bence yeniden dogma olsaligin vwr cidden
Yeniden doğmak mi? O nasıl oliyiry
Oluyor*
@Melisatr1 reenkarnasyon
Ben öyle şeylere inanmıyorum bu arada