Aileme çok yük oluyormuşum. Ben ne yapayım?

canım çok sıkkın buraya dökmek istedim. ben 19 yaşındayım öğrenciyim. bir yandan yurt alışverişi falan onları hazırladım. ve sağlık problemim vardı. dişlerim kanıyor sallanıyor. ilerlerse dökülme ihtimali varmiş. devlete randevu bulamadım 1 hafta sonra gidiyorum buradan. babama anlattım özele gitmek istedim ki maddi durumumuz iyi altını çiziyorum. devlete alsaydın randevu, bir şey olmaz iyileşir dedi. gözlerim bozuktu 6 senedir aynı gözlüğü kullanıyordum özele göz doktoruna gittik parayı ben ödemek istedim izin vermedi. neyse ilerlememiş hastalığım. bunu duyunca boşu boşuna geldik dedi, yeni gözlük almadı. baba ben sana yük mü oluyorum dedim. evet bu aralar öyle dedi. çok kötü hissediyorum buraya yazmak istedim. ben çok mu hatalıyım?

Aileme çok yük oluyormuşum. Ben ne yapayım?
Cevapla