Neden 1den fazla cocuk yapiyorlar?

Bence tek cocuk yapilmali. Cunku kardes dedigin buyuk olana yuk demek. Ustelik aralarinda kiskanclik oluyo ve ilgiyi bolusturmek bence gereksiz. En iyisi tek cocuk yapmak hem anne baba hem de cocuk icin en iyisi bu bence.
Neden 1den fazla cocuk yapiyorlar?
Cevapla