Şaşı olan bir erkekle veya kızla çıkar mısınız. ?

Yakışıklı veya güzel ama gözlerinde şaşılık var hafif ya da bariz. Birlikte olur musunuz yoksa arkanızı dönüp gider misiiniz. ?
Güncellemeler
+1 yıl
sevdiğim çocukta var hafif çok da değil ama takıyor. beni kimse almaz falan herkes ilk okulda dalga geeçerdi falan diyor. Özgüveni 0 resmen nasıl motıve etcem sevdiğimi söylicem bilmiyorum
Şaşı olan bir erkekle veya kızla çıkar mısınız. ?
Cevapla