Eğitim sistemi vasat Ahlaki çöküş üst düzeyde nerdeyse benide yoldan çıkarıyorlardi shdjddj ( ama çıkmadım tabi 😜,) Erkekler a m canım Kadınlar irispi gibi para düşkünü Çocuklar mutsuz Alım gücü düşük Türklerde din tamamen geleneksellige dönüşmüş durumda bugün hacı olurlar yarın papaz gibi eğlenirler Ha bide taksiciler şerefsiz dolandırıcı
Partilerinin başındaki adamın Türk karşıtı olması ve partisine bağlıdığı akılların kendini Türklüğün dünyadaki son temsilcileri sanmasının tuhaf olması nasıl anlatıcam bilemedim ama asıl durum böyle gibi bir şey
Türkiye de cılkını çıkarttılar. Nereye baksam öyle, en küçük işletmelerden tutun da devlet dairelerine, üniversitelere kısacası fırında ekmek sırasında bile tanıdık varsa öne geciyorsun
Kime göre neye göre. Türklük İslam'dan önce vardi ve birçok dinden önce dinimiz sadece kendimizi ilgilendirir. İnancımız ne olursa olsun önce iyi bir Türk olalim
Iyi bi türk degil iyi bir insan olalim irkimiz her zaman var olsun Senin icin din 2 planda olabilir ama çogu insan din 1 plandadir herkesin kendi tercihleridir
Ama. yanlis tercih maalesef. Çünkü biz Türkler dinimize büründük her zaman hangi din olursa olsun araplasmaya yüz tuttuk. Her millete bak hepsi dini kendine bağlamıştır bir tek biz dinine aşık kendinden önce gören milletiz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Cahil olmaları
Fırsatçılık. İş ahlakı yok.
Kriz zamanlarında zam yapmak falan.
Cok dogru dedin..
Pandemi ve Deprem zamanı bunun örneği çok net şekilde gördük.
Deprem zamanı iş makinesi isteniyor. Adam saatine zam istiyor. Battaniyelere zam. Çadırlar satıldı. Gibi gibi bir sürü daha ahlaksız örnek.
Sapık ve egolu olmaları. Herşeyi biliyor gibi yapıp bir şey bilmemeleri. Saymakla bitmez
Sapiklik çogaldi maalesef korkunc bi hal aldi yalniz bile cikamiyoruz artik türkiyede
İnsanlarla konuşmaya korkar olduk. Bir çocuğu sevmeye korkar olduk. Her taraf pislik dolu maalesef.
Dedikoducu olması.
Ev gözetlemesi ve ya dinlemesi.
Esnafın dolandırıcı olması.
Eğitim sistemi vasat
Ahlaki çöküş üst düzeyde nerdeyse benide yoldan çıkarıyorlardi shdjddj ( ama çıkmadım tabi 😜,)
Erkekler a m canım
Kadınlar irispi gibi para düşkünü
Çocuklar mutsuz
Alım gücü düşük
Türklerde din tamamen geleneksellige dönüşmüş durumda bugün hacı olurlar yarın papaz gibi eğlenirler
Ha bide taksiciler şerefsiz dolandırıcı
Keko erkeklerin yere tükürmesi
Hastaneye gelen insanların bekleyememesi , işleyişin nasıl ilerlediğini bilmiyorlar ortalığı 56 yapıyorlar.
maalesef..
Akp li olanların hem Türk hem de akpli olması çelişkisi
😂😂neden ki
Partilerinin başındaki adamın Türk karşıtı olması ve partisine bağlıdığı akılların kendini Türklüğün dünyadaki son temsilcileri sanmasının tuhaf olması nasıl anlatıcam bilemedim ama asıl durum böyle gibi bir şey
Gocebe olmalari, modernizme direnmeleri, bireysellik kavraminin olmamasi, tutuculuk, ama bu tip insanlari sevmem. Sadece turk demek yanlis olur.
Türk demeyelim müslüman olduğunu iddia eden varlık artığı
yani? turkler musluman olamaz mi? Ne demek istiyorusn
Kişiler olur, ırkın dini olmaz.
Mülteci gibi davranıyoz ülkede. Sevmiyorum bu özelliğimizi.
Her seye karismalari
Ayy buda cok dogru varya
Eşine dostuna torpil yapması, adam kayırması
Avrupada böyle seyler yok
Ama orta doguda cok var bu
Türkiye de cılkını çıkarttılar. Nereye baksam öyle, en küçük işletmelerden tutun da devlet dairelerine, üniversitelere kısacası fırında ekmek sırasında bile tanıdık varsa öne geciyorsun
Hepsini tek tek yazmakla uğraşmak istemiyorum kısacası ataerkillik igrenctir
Orta doğu öyle..
Türkler sadece Türkiye’de değil hepsi hakkında genelleme yapamam
Gereksiz ego
Ulan tip desen yok duruş desen yok
Ne diye ego kasarsin 😃
çogu insan da var bu
Tipin veya duruşun olur tamam derim
Türküm demekten cekinmeleri ve dinini ırkından önce gormesi
Neden cekinsinler ki
Din herseyden önce gelir
Kime göre neye göre. Türklük İslam'dan önce vardi ve birçok dinden önce dinimiz sadece kendimizi ilgilendirir. İnancımız ne olursa olsun önce iyi bir Türk olalim
Iyi bi türk degil iyi bir insan olalim irkimiz her zaman var olsun
Senin icin din 2 planda olabilir ama çogu insan din 1 plandadir herkesin kendi tercihleridir
Ama. yanlis tercih maalesef. Çünkü biz Türkler dinimize büründük her zaman hangi din olursa olsun araplasmaya yüz tuttuk. Her millete bak hepsi dini kendine bağlamıştır bir tek biz dinine aşık kendinden önce gören milletiz
Cogunun cahil olması
Evet buda var
Verdiğin borcun dilencisi olmak
Cok dogru yeminle😂
Gereksiz samimiyet ve kıskançlık
Değişik milletiz bende pek sevemiyorum
Yazsak makale olur yapma
Saymakla bitmez şimdi.
Herkesin dolandırıcı olması:)
Cok dogru
Herkesin hak yemeyi alışkanlık haline getirmesi misal sıra kaynatmak gibi
Sevdiğimiz şeyler desen daha az yorucu olur
Medeniyet yok
Al benden de o kadar
Yere tükürme
Kendilerini sevmem
turklerimi sevmiyorsun neden ki
Sevdiğim bi şey yok