Kibar kibar aptal amerikalıya ingilizcemi nasıl geliştiririm diyorum orsp kadın dalga geçiyor her Türk bunu soruyor bıktım diye 🥹. Ah ah cengizhan zamanında gtlerini kesecektin şu an bu hallerde olmayacaktık. Irkçı bir insan değilim uluslararası projelerde yer aldım hepsine güleryüzlü davrandım ülkeyi güzel temsil etmek için içlerinden illa amerikalı obez çıkıp ı dont like Hindi diyor ay gtm ben sana bayılıyorum diyemiyorum tabi. Aşırı kırıldım 🥲
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sevenleri de vardır tabi ki de
Varda Çoğunluk cıks biri geçen İstanbula asla gitmem kaçırılmak, öldürülmek istemiyorum dedi sanki teksasta mermiye kafa atan ganstalar yok. Başka biri Türkleri dünyadan aforoz etme vakti geldi gibi bir şey dedi, kadına minnoş minnoş dilimi nasıl geliştiririm telefuz sıkıntı mı diyorum dalga geçe geçe cevap veriyor
cengiz han zamansız ölmeseydi subutay noyan orta avrupaya kadar girecek sonra abdye daha çok insan kaçaçaktı zaten biraz incelersen amerikaya giden göçmenlerin çoğu avrupada aranan suçlular katiller ve kanun kaçaklarıydı yani kökleri sorunlu zaten
Zaten zengin yerleri hariç abd çöp aslında sıkıntılı tipler çok.
Doğru değil.17. yüzyılda ABD'ye gelenler fakir değillerdi, orta sınıftandılar, ille de zengin değillerdi. Bazıları soyluluk iddiasındaydı, soyluların küçük oğullarının küçük oğullarıydılar, ama kendilerinden bir şey çıkarmaya geldiler.
@Lawrence_forever kaybolan koloniyi bilir misin hani şu arkalarında sadece croatan yazısını bırakan koloni o koloninin başında white ingilterede kanun kaçağıydı kendilerini getiren geminin kaptanı ki aynı zamanda donanmada subaydı kızıyla evliydi damadı zindana atılmasın diye onu amerikaya yolladı kendi götürdü hatta
Koloninin başına ne geldigi biliniyor. Yiyecekleri bitti, acıktılar, köylerini terk edip kıyıda bulunan bir Kızılderili köyüne katıldılar.
Önemli bir şey değil. Gerçek bir gizem değil.
@Lawrence_forever sen öyle san 1 kıyıda Kızılderili köyü yoktu Kızılderililer deniz kenarına yerleşim kurmazlar orada 1 köy olduğuna dair hiç bir bilgi yok kalıntı bile yok 2 insanların mezarları ya da kemikleri nerede zaten sorunumuz bu değil Kanun kaçaklarına örnek verdim ayrıca oradaki Kızılderililer o ormana girmezlerdi kötü ruhun dolaştığına inanırlardı
Bahsettigin kanun kaçağı kısmı İngiliz yerleşimciler için geçerli sadece ama hepsi adına değil mesela Jamestown Virginia yerleşimcileri kraliyet beratı ile göç etmişlerdi kanun kaçağı sayilmiyorlardi
Ama mesel Plymouth'a yerleşen ingilizler karaya çıktıkları yere yerleşme iznine sahip değillerdi , kanun kacagiydilar ve araniyorlardi
Diğer yerleşimciler den mesela Hollandalılar dan Almanlardan gelenler soylu kişilerdi zaten hemen feodal düzeni krudular
@Lawrence_forever bunlar derin konular ama unutma dünyaca ünlü katiller ve dolandırıcılar Amerika'ya göç edenlerden çıkmıştır al capone italyan mafyası yakuzalar Kaliforniya'daki japon mahallesi harlem eski kölelerin cenneti ve daha niceleri
Niye başka milletlerin ne düşündüğü ile ilgileniyorsun
Bk gibi hissediyorsun bazen. Geçen bir aptal amerikalı Türkleri tüm dünyadan dışlamalıyız dedi
Diyorlar evet ama bu niye önemli desinler
Türk olduğumu anlamadan önce işte güzelsin, woaw yapanlar Türk olduğunu duyunca bir düşüyor suratları.
Bu yeni bişey değil bunu herkes biliyor ama sadece Avrupalılar ve kuzey Amerikalılar sevmez onun dışında başka coğrafyalarda Türkler istenmeyen kişi degiller
Aa haklısın özellikle Amerikalılar yaa ıyy valla hiç düzgünü denk gelmedi kadına gülüyoruz hitleri görmüş gibi bakıyor
Bak İtalyanlar falan seviyor aslında
Asyalılar bizi sever mesela Pakistan japonya vs vs
Hintliler bayılıyor 😁
Hintliler nefret ediyor özellikle Müslümanlık sebebiyle ama müslüman hintliler yani Pakistanlılar ve bangladeşliler ise inanilmaz seviyor
Hintliler kadınlarımızı aşırı seviyor bence çok yürüyorlar
Olabilir hiç şahsen tanımadım. Sosyal medyada quora'da hintlilerin sözlerinden gördüğüm kadarıyla söyledim ama bizim kızlar çoğu millete çekici geliyor mistik bir havaları var orta asya ve Ortadoğu'nun karışımı bir hava çekicilik etkileyicilik var sevmeyen yik
O ırkçı Amerikalılar bile Türk olduğumu öğrenmeden önce güzelsin falan diyorlardı öğrenince bir şaşırdılar bir moralleri düştü... Iyy nefret nefret yaa son zamanlar kurta dönüşeceğim ya 😁
Güneylilermiydi
Kuzey
Güneyliler seviyor ya İspanyollar falan iyiler hatta bir arkadaşımın spoti listesinde 2 Türkçe şarkı vardı
Güney Amerika ve Avrupadan İspanya İtalya seviyor.
Amerika'nın guneyindenlermiydi Arkansas misspiisi falan yani deepsouth denen redneck bolgesindenlermiydiler
Hayır
İspanya'ya bilemem ama İtalya kesinlikle sevmiyor özellikle italyan milliyetçileri ama İspanyollar sicaklar
Ayy kusura bakma görüldü gibi kalmış ama çok sık girmiyorum o yüzden. Evet İspanyollar sıcak seviyorum onları güney amerikalılarda seviyor bence.
Yurtdışındaki Türklere güven olmaz, beni Türk ararsa engelliyorum.
Fkldofjf ben iyi bir Türküm ama 🥲🥲🥲🥲
Hiç zerre kadar umurumda değil
Sende host bir ya ne işin var o halde bu ülkenin insanlarıyla git takıl abdli, hintli kankilerinle
Yurtdışındaki Türkler dedim dikkatini çektiyse, beyin süzgecinden sadece makarna suyu geçirme
Belki ben de yurt dışındayım 🥹 neyse ya bizim yobazımızda kötü cidden ama Amerikalılar aşırı ırkçı kalp kırıyorlar, büyük konuluyorlar ve kıskançlar 😈
Ortalık mokoko
Irkçılık her yerde var bacım
Kötü bir şey aşkım ya 🥹 insan üzülüyor kendiside 5dklığına atalarım gtünüzü kesseydi keşke diye ırkçı oluyor. Dünyanı en hümanist tiplerinden biri olan ben bile dün bunu düşündüm.
Öyle tabi Kürt olduğum için Türkiye'de görüyorum yerli oluncada yurtdışında görüyorum oysaki insan olmasi yeterli geliyor kimse bunun farkında değil dile dine takmış
Ablam üzülme 🥹 sen bağlıysan Türk vatandaşı olarak hissediyorsan takma bile
Yok canım ne takıcam böyle boş insanları saygı sevgi versinler bana bende verim sonrada Allah'a layık bir kul olayım varsın millet bildiğini okusun çokta tınn yani sende tınlama boş ver 🙂
Önemli olan iyi insan olabilmek zaten ✨💛
Hangi sitede takılıyorsun
KS, Twitter?
X de nerdesin? Açık mi hesabin