Türkleri yurt dışında çoğu kişi sevmiyor aşırı kırılıyorum, peki ya siz?

Kibar kibar aptal amerikalıya ingilizcemi nasıl geliştiririm diyorum orsp kadın dalga geçiyor her Türk bunu soruyor bıktım diye 🥹. Ah ah cengizhan zamanında gtlerini kesecektin şu an bu hallerde olmayacaktık. Irkçı bir insan değilim uluslararası projelerde yer aldım hepsine güleryüzlü davrandım ülkeyi güzel temsil etmek için içlerinden illa amerikalı obez çıkıp ı dont like Hindi diyor ay gtm ben sana bayılıyorum diyemiyorum tabi. Aşırı kırıldım 🥲

Türkleri yurt dışında çoğu kişi sevmiyor aşırı kırılıyorum, peki ya siz?
Cevapla