Yok ya yok bu milletin içi çürümüş 🤦🏿♀️Kimse hiç bir şeyden anlamıyor bu böyle gitmez kardeşim🙄

Yok ya yok bu milletin içi çürümüş 🤦🏿♀️Kimse hiç bir şeyden anlamıyor bu böyle gitmez kardeşim🙄

Zekası ortalama ve üstünde olanlar anlıyor.
Anlamayanlardan nefret ediyorum
Teşekkürler
Cevap
12Cevap
İçimden ve aklımdan o an ne geçiyorsa ifade ederim. Anlayıp anlamamak karşıdaki kişinin ortama konsantre olmasına ve zeka seviyesine kalmış.
gitmek kolaysa kalmak Fanta diyorum herkes suratıma bakıyor
😂😂😂
en uzun yaşatan sanatçımız kimdir diyorum herkes birbirine bakıyor en son bakıyorum bilebilecek kimse çıkmayacak Arif sağ diyorum ne alaka diyenler çıkıyor espiriden anlayan yok ben napim :D
Bu baya çirkin bir espiriymiş🥹
o zaman bir de buna bakalım
geçen sinemadayken 10 dakika ara dediler aradım aradım bulamadım
Sen anlamazsın
😑😑
Ya özür dilerim ya Herkes anlamaz olacaktı kusura bakma yanlış yere yazdım
Ne esprisi ya az ciddiyet kdjd
Sence bu ülke yeterince ciddi değil mi sjsj
Bazen öyle baka kalıyorlar
Bazen ml gibi kalıyolar ahshsh
Anlayabileceklere yapıyorum :)
Evet gülmelerinden belli oluyor
Coğu zaman anlamıyorlar.
İşine gelen anlar tabii 😄
Bazıları m. l gibi bakıyor
Kişiye ve duruma göre değişiyor.. 😅
Bir kişi anlıyor o da yeter bana😂
Genelde düşünüyorlar ve laf sokuyorlar sonunda.
Bazen anlıyor bazen anlamıyor
Kişiye göre değişiyor
Anlarlar genelde.
Değişiyor
anlarlar bazıları
Yok ,,
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar