Bende mi anormallik var yoksa insanlar mi garip?

Mesela yolda yuruyorum yururken bi bakiyorum karsida duran bi erkek gozlerini dikmis bana bakiyor ayrimiyor hayir bende bana bakana dik dik bakarim sonra arkasindan yurudugum insan yanina gelince donup bi bakiyor. Sen oyle saniyorsun baktiklarini dusunuyorsun demeyin ben kimseden cekinmem bana bakana bakarim goruyorum gozlerini yani. Bende mi problem var yoksa toplumda mi? Siz maruz kaliyor musunuz? Mukemmel guzellige sahip bir bireyde degilim orta derecede bir insanim kendimi begenirim ama bi sorguladim yani kendimi bende mi sorun var diye.

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlis anlasilmasin sadec erkekler degil bazi kadinlar da bakiyor. Abazaligin cinsiyeti yok yani
Bende mi anormallik var yoksa insanlar mi garip?
Cevapla