"ne olur bende anı olarak kalma " dediğiniz birisi var mı?

Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor.
Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor.
"ne olur bende anı olarak kalma " dediğiniz birisi var mı?
Cevapla