Gerek arkadaşlık gerek ks gerekse aşk ilişkilerinizde...
Bu da bu sorunun şarkısı olsun ;
Bu da bu sorunun şarkısı olsun ;
bir üye var işte o çok özelde benim için arkadaşlıktan öteye bişey beklemiyor iznide yok buna zaten ne arkadaş olsak bile reeldede görüşme taraftarı değil :(
Eğer sevdiğin seni terkedip gitmişse arkasından gitme sadece sabret ve bekle eğer sana geri dönerse senindir ama geri dönmesse hiç senin olmamıştır.
hiçbir şey
hiç kimse unutulmaz
zamanla daha az hatırlanmaya
veya hiç hatırlanmamaya başlanır
herşey içimizdedir aslında
aklımızdadır
Şimdilik yok
Olması da, unutmak demek ayrılık demek
Ayrılık olacaksa yola çıkmak istemem
Cevap
11Cevap
Ben seni sevmekten bıkmayacağım♥
böyle olumsuz şeyleri nerden buluyorsunuz yahu. seni sevmeye ömür yeter mi diyelim biz ona :)
Vardı bir viçdan yoksunu ama unuttum şimdi kimdi la o 😄
diyecek kimse yok bari sen varsın diyeyim de boşa gitmesin :D
Kimse yok. Çok güzel yetiyor ömür hatta artıyor bile.
Valla askin kralinida yasadim fakat hepsini unuttum gecmiste kaldi. Kimse benden degerli degilki
Var. Allah ona güzel bir hayat nasip etsin..
düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum
Kimse yok. Aska sevgiye vakit ayirmiyorum
Ömrüm yeter de yüreğim yeter mi
Değdiğini düşünmediğimden hayır..
Evet var unutamam onu
Sevgilinden mi ayrıldın acaba?
kimse yok unuturum herkesi.
Yok.
Sevgilimm :D
Burcuyla şarkım 😒
Var işte birileri.
Kimse
sevgilim var
Var ya 😕😕
off :(
Yok yahu
Yok öyle biri
Kod Adı R var
Sevdiklerim.
Bende kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar