
Mesela arkadaşınızla yaşadınız, herhangi bir kişi yani. Konuşmaya çalışır mısınız?

Mesela arkadaşınızla yaşadınız, herhangi bir kişi yani. Konuşmaya çalışır mısınız?
Görmezden geliyorsa ya rahatsız olduğunu ya da o an konuşacak ruh hâlinde olmadığını düşünürüm. Her iki durumda da araya mesafe koyarım ki düşüncelerini toparlamak için fırsatı olsun. ^^
Belki de sadece gıcıklık yapmak istiyordur haha.
O da olmuyor ki işte. Tek taraf dır dır yapıyor, bu da sinir bozucu hıhh... En azından karşıdaki tarafta dır dır yapsın ahdjd
Evet arkadaşlar bugün de "Mevzular Derin" programına hoşgeldinizz. 🙌 🤭
Şöyle düşünüyorum ki, dır dır çeken taraf bir süre sonra suskunluğun dır dırını çektiğini fark edip yanlışı nerede yaptığını sorgulamalı. :)) Bunu sorgularken de bolca dır dır yapmasına izin veriyoruz haha.
Mezvu yok ya yokk, he he.
Ay ay, ne güzel söyledin öyle. Susulmasın yani shdjd
Cevap
11Cevap
İlgimi çekmişse biraz yüzsüzlük yapabilirim ama biraz.
Uğraşmam, uğraşamam. Görmezden gelinmeyi hiç sevmiyorum. Hayatımdan çıkarırım o kişiyi.
Bir süre uğraşırım. Baktım olmuyor değişmiyor bırakırım.
Yok yaa ne uğraşıcam banane
Eğer bilerek, beni görmezden gelip işi düşünce yazıyorsa canı cehenneme. Babamın oğlu da olsa uğraşmam😔
hayır öyle bir görmezden gelirim ki varlığını sorgular
arkadaşımsa zaten yok sayamaz beni, tavır koyabilir ancak görmemezlikten gelemez oldu diyelim, yok sayan yok sayılır
Ben bı arkadaşın gözüne girmek için çok çabalamıştım ama sonuç benim engelledi o p*ç yani naptım ben sanaaaa ya
Bunu fark edersem hayır tabiki
İnan hiç umrumda olmaz.
Hayır uğraşmam kafasına göre
Asla..
Kimseyi o denli yüceltemem ben..
Bu konuda takıntım var
Hayır işim olmaz
Gördürürüm ona
Hayır çalışmadım
alasını gördük
Cani cehenneme ayagina gidemem kimsenin
hayır uğraşmam
Umurumda değil.
Hayır değmez
Umrumda olmaz
Hayır
Boş çabalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?