Başlık hiçte karışık olmadı çoksel 😏 yüzünü görmediğiniz birini gönlünüze alabilir misiniz?
Bırakın kalbimde yer vermeyi mesaj kısmımda yer alamaz skdsndmsbd

Başlık hiçte karışık olmadı çoksel 😏 yüzünü görmediğiniz birini gönlünüze alabilir misiniz?
Bırakın kalbimde yer vermeyi mesaj kısmımda yer alamaz skdsndmsbd

Yüzünü merak ederim kesinlikle ama elbette asıl önem karakterinde benim açımdan beğeni şart değil ama bana kendini gösterecek bir özgüveni olmalı
Kalpte yer vermek denmez de düşüncede hani yer verilebilir 🙄 zira sesini duyunca yahut düşünce tarzından ve beraberinde birkaç ufak detaydan kayda değer şekilde çok etkilenilmişse düşüncelerini işgal edebilir 🤔
Cevap
14Cevap
Yok ya. Görmeden bir insana kalbimi açmam. Ruhlar aleminde yaşamıyoruz jshshs
Davranışlar vs hoşa gidebilir ama hiç görmeden bir insanın resmini bile olsa olmaz
Sonra recep ivedik gibi biri cıkıyor veya cıyak cıyak sesli biri tövbeler olsun 😂
Göbeğini kaşıyan bir ayuuu 😂
xD
Aşk hayatım tam bu nokta da tekrar bitti teşekkürler türkiye 😂
Bohahah diye güldüğünü hayal et ıslak mayosu ile 😂
Ay kahkaha atarken böğrüme ağrı girdi 😂😂
Yüzünü görmem lazım ya. Ya sonradan hayal kırıklığına uğrarsam? 😂
Gerçek sevgi orada işte gerçekğin ta kendisi
Bazen görülmesede duyulmasada kalpte yer verilir birilerine sebepsiz
fotosuda mı yok görüntülü konuşma filan olmuyor mu :( bari sesini duyaydık be neyse en azından nude atarsa severiz
Hal kareketkeri karakteri sempatik gelsede insan yüzü merak eder o yüz görülmeden o işler çok zor.
Sesine etkilenmiş olabilirsem olabilir ama tabii ki insanın bir yani yüzünü görmek lazım bazı insanlar aslında sesli konuşması da kalbine yer veriyor
Yanlış olur gördükten sonra ne olacağı belli değil. İki tarafada yazık olur.
İnsan istese de veremiyor, o yüzü görmek istiyor...
Böyle vıcık vıcık edebiyat vs. gibi şeyler yaşayamam ben. :D
O yüz görülecek. :D
Görmeden iman etmiş, sevmiş bir ümmet değil miyiz? Elbette sever, yer veririz.
Yüzünu tam göremedim ama kalbimde onada yer var.
Sanmam görmek şart. Ya gerçek ya resim görmek lazım🙇🏻♀️
Bilemiyorum bana saçma geliyor ama yer verebilenlere de saygı duyuyorum.
Görmeden aşık olma hikayelerini saymazsak olmaz. Oldum diyen masal anlatıyordur.
yuh yüzünü görmediğim adamı napayim
Ahaha çoksel şekilde yer veriyorum
Evet vermiştim 1 sene boyunca
Ben yaptım siz yapmayın önermem 🙂
Sonucunda bahane yaparak gidiyo o tarz kişiler.. boşu boşuna resmini ya da yüzünü yakından görmek için çabalıyorsun ama boş 🙂
Yok yüz şart jsjjs
Veremem. Yüzsüzlerle ilgilenmiyim
Otoparka döndü.
Vermem
Gözden ırak gönülden de uzak olurmuş
Evet veririm daha doğrusu verirdim...
Konuşarak yer edebilir
Hayali karakterlere aşık olacak değilim
Yer veremem
Veririm
Hayır başıma gelmedi
Yooooook
Hayir
Maalesef😑😑
Tuhaf ama mümkün
veremem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?