Eşimin ailesi bana bir şey takmadı, bunu sorun etmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar. Ben Bursaya yurtdışından gelin geldim ve arkamda ailemi, işimi, arkadaşlarımı ve bütün hayatımı bırakmak zorunda kaldım. İlk başta hiç evlenmeyecektik direkt aynı evde yaşayacaktık o kadar ama geldim ve işte olan oldu evlenme teklifi geldi ve eşimin ailesi illa bir şey yapacaz dedi düğün olmasa da kokteyl. Kaynanam bana altın istiyor musun diye sordu bende gönlünüze göre yapın dedim çünkü yanımda ne ailem var nede başka biri. Eşim de ailesine bir şey diyemiyor) söz konusu gelinlik görevleri olunca benden herşeyi istediler ama para pul olunca bir şey takmadılar sadece 1 tane bileklik🙂şuan bunu sorun ediyorum çünkü ileride eşimin abisi evlenince ona daha fazlası yapılacak ve bu bence tamamen ikiyüzlülük değil mi arkadaşlar

Eşimin ailesi bana bir şey takmadı, bunu sorun etmeli miyim?
Cevapla