Böyle paylaşımlara denk gelince bir ben mi kendimi kötü hissediyorum?

Bana kedimi değersiz ve eksik hissettiriyor.
23 yaşındayım bunların hiç biri yok.
Böyle paylaşımlara denk gelince bir ben mi kendimi kötü hissediyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Kariyer olarak geç kaldım 23 yaşında hemşirelik fakültesi henüz 1. sinifimBöyle paylaşımlar beni üzüyor her şey çok farklı olabilirdi ve aile çok önemli
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler
Böyle paylaşımlara denk gelince bir ben mi kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla