Kendimi alevilerin yanında kötü hissediyorum?

Kızları açık gezdikleri için çok kıskanıyorum ve aileleri baskıcı da değil. Onların yanında kendimi yobaz gibi hissediyorum 😔 sizce buna rağmen yinede onların olduğu ortamlara gireyim mi?

Kendimi alevilerin yanında kötü hissediyorum?
Cevapla