Hayret sorduğum her soru süper seçiliyor 😂
Kadınlar da erkeklere iltifat eder mi, etmeli mi?
Hayret sorduğum her soru süper seçiliyor 😂

Çok yakışıklı herif erkeğisiniz😀😀
En son babama yeşil gömlek aldığında yeşil gömlek sana çok yakışmış , gözlerinin rengi ortaya çıkmış demiştim. Sonrasında babam daha çok yeşil kıyafetler almaya başladı. O yüzden iltifat ediyorsak erkeklere gerçekten beğendiğimizde etmeliyiz sanırın. Kızlara da beğendiğimiz için ediyoruz tabi de hani bazen karşındakinin moralini yükseltmek için de ediliyor şimdi.
Neden böyle bir soru var? Bana çok ediliyor, bu normal değil mi, normalde kadınlar erkeklere iltifat etmiyor muydu? Ben herkese ediliyor sanıyordum az ya da çok muhakkak ediliyor sanıyordum.
Cevap
39Cevap
Evet ederler neden etmesinler, sen mesela bana çıtım diyorsun bunu iltifattan sayıyorum :D :D
ederim sevgilim kişisine sadece neler neler derim hem de taciz ederim öyle 😂 neyse ama sevgilim yok 😒😒
Olur inşallah 😀
hadi sen bana et ben sana edeyim 😬😂
Sen bana ne diye dua edeceksin 😀😀
dua mı 🙄 kız iltifat değil miydi edeceğimiz 🥺 tamam dua da ederiz 😂
Hahaha benim kafa oraya gitti 😀😀
Ben iltifat etmeyi bilmiyorum ama🥺
dua etsen hepsine bedel boş ver 😃
Her zaman ederim ne demek😀😀🌸
ALLAH tuttuğunu altın etsin abiilamm 😌🤪😂
kız kardeşim benden para isterken 😂😂
Ederiz neden edemeyelim aaa. 😅
Sorun şu ki bir erkeğe nasıl iltifat edileceğini bilmiyorum.😂😂 Etmeye çalışsam senin fotoğrafın altına yazdığın gibi komik bir şey olur muhtemelen.
Olsun kendimizi öyle ifade ediyoruz demek😀
Niye biz iltifata layık değil miyiz?
Erkeğinin gururunu okşamak, erkeğini erkek gibi hissettirmek, Kral gibi hissettirmek kadını daha da kıymetli yapmaz mı?
Bizde yanlış olmaz 😎
:))
Kaslı ve baklavalı erkek görünce maşallah demeyelim de ne diyelim? İltifatlara boğalım onları.
her yorumda kaslı erkeklerden bahsetmen fşdmd
Hiç kimse fark etmiyor sanıyordum 😹.
ben fark ettim sana en kısa zamanda öyle biri lazım fözöxmx
Bekliyoruz birisini. O süre uzun sürecek gibi 😹.
Bana bir kadın, ay ne güzel saçların var keşke benim olsa demişti. İltifat mı istedi, kendine sipariş mi verdi anlamadım.
Seyfo Dayıyı anladığımız saatlerdeyiz o halde. :D
https://www.youtube.com/watch?v=HbkgAZloHIY
Yakışıklı, boylu poslu vs. Gibi Şahsi iltifata gerek yok. Evimin direği dese erkeğe bir ömür yeter 😂😂😂
O nasıl ilfitat öyle ya çok güzel karısınız hanımefendi der gibi dkdkdk
Edenler vardır illa ki ama ben etmem, popo kaldırmaya ne gerek var...😄
Evet, yeri geldiğinde edilmeli. Sonuçta iltifat etmek cinsiyet farketmetsizin çok hoş karşılanan bir eylem. (Bu arada bu resimdeki herif yakışıklı falan değil😂)
İltifat edince flört ettiğimi düşünecek insanlara iltifat etmek istesem bile etmiyorum ama öyle anlamayacak erkek olan arkadaşlarıma ediyorum
İltifat edersem hemen arkasından sevgilim ol sözü geliyor. Tövbe ettim. Beni kardeş gibi görmeyen kimseye iltifat etmiyorum.
Niye etmeyecek erkekler insan değil mi? Kadınlara edilince bişey mi oluyor da erkeklere edilmesin.
Valla eden var da çok az yani, etmeyen kadından uzak dururum genelde
Bana hiç iltifat eden kadın olmadı ama diğer erkeklere iltifat eden kadınlar olmuştur herhalde
İltifat etmem yanlış anlıyorlar. Sonra umut verdi ama yüz vermedi durumuna düşerim. Sadece kızlara iltifat ederim.
Bana edenler oluyor bazen 😂😊
Ben etmem valla
Gerek yok ya ne bilim 😀
Bilmem. Bana bakip dudak yalayan kadinlar iltifat mi ediyor
Vay bee şu boya , şu posa bak be seni anan benim için doğurmuş olabilir mi? Acaba 🙈😀
Eder ama çok değil ama her zaman isterler 😂
Etsinler ne olmuş? Her şeyi devletten beklememek lazım..
Ahhh benim üzümlü kekimi koymuşsun bayılıyorum bu adama♥️
Evet eder.
Evet edebilirsiniz 😂
Nadir. Sadəcə arkadaşlarıma.
Ettiklerine pek rastlamadım
Oha iltifat edebiliyorlar mı valmaha benim bildiğim siz hep haketmeyenlere şans verirsiniz sonra erkekler iltifatı haketmiyor diyosunuz
Ediyorlar 😎
Allah belanı falan diyorlar işte iltifat değil mı o
Muhteşem ya 😂 bu iltifatı alınca günüm güzelleşiyor. Hayata mutlu bir pencereden bakıyorum 😂
Sevdiğim beye iltifat ederim
Evet ediyorlar ne olmuş
Yakışıklıysa neden etmesin
Çok iltifat almışlığım vardır
Güzele güzel diyecek kadar etseler yeter.
ediyorlar sık sık karşılaşıyorum
Etmeli bizimde kalbimiz var 😃
İltifat aliyorum yaa arada hoşuma gidiyor
Etmeli tabi erkeğin kalbi yok mu 😅
Eder tabii yani ben ediyorum arada
Etmemeleri için bir sebep yok
Arada alıyoruz çok şükür
Pek duymadım müşteri harici olarak
Yani bana diyorlar genelde tatlısın diyorlar
Filinta gibisin diyerek yeterli gazı veriyorum
Yakışıklıysa ediyorlar
eder
Hiç beceremezler
evet
Evet ederler :p
Ederim
Ben ediyorum
Nadiren
Adamsa ederim 😂😂
henüz görmedik
Evet eder 😃
eden çok kadın var
Hiç almadım
Edebilir
Kadın seviyorsa iltifat eder, etmeli de bence...
Bana edenler oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?