Nişanlıyım düğüne iki ay kaldı nişanlım askerliğini yapmadı bedelli parası için yarısını babam ödicek dedi yarısı içinde çalışır öderim dedi asgari ücret alıyor bende gelicek takılara güvenip halı fırın borcuna girdim şimdide düğündeki takılarla ödicez diyorlar annesi gil büğün konuşmaya geldiklerin de hep beni aileme şikayet eder gibi konuşup ya bu dediğimizi kabul et ya da düğün ertelensin ya da tamamen bitsin dediler kaynanam hepsini biz ödersek sana gelinim demem gelip gitmem ben öyle gelini napıyım dedi ve bize beyaz eşya alındığın da kendine kurutma makinesi ve airfrey almıştı bende bunları almak yerine askerliğe yardımcı olsaydın dedim diye ağlıyor ne yapmam lazım benim
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmalıyım lütfen bir akıl verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer