Bu durumda napmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?

Nişanlıyım düğüne iki ay kaldı nişanlım askerliğini yapmadı bedelli parası için yarısını babam ödicek dedi yarısı içinde çalışır öderim dedi asgari ücret alıyor bende gelicek takılara güvenip halı fırın borcuna girdim şimdide düğündeki takılarla ödicez diyorlar annesi gil büğün konuşmaya geldiklerin de hep beni aileme şikayet eder gibi konuşup ya bu dediğimizi kabul et ya da düğün ertelensin ya da tamamen bitsin dediler kaynanam hepsini biz ödersek sana gelinim demem gelip gitmem ben öyle gelini napıyım dedi ve bize beyaz eşya alındığın da kendine kurutma makinesi ve airfrey almıştı bende bunları almak yerine askerliğe yardımcı olsaydın dedim diye ağlıyor ne yapmam lazım benim

Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmalıyım lütfen bir akıl verin
Bu durumda napmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla