Eşimle sanırım sona doğru yaklaşıyoruz?

Merhaba ben bir buçuk yıllık evliyim evlendiğim günden bugüne kadar evliliğim hiç bir zaman rayına oturmadı. Kocam evliliğimize ilk evre olarak 2 ablasını ve 2 abisni karıştırdı benim giyimimden tutun kocamla aramdaki seylere bile karışıyorlardı ve ben bunlara tepki gösterdiğimde aldığım cevap onlar benim ailem oldu. Onlar senin ailense ben neyim acaba? Düşündükce çıldırıyorum. Neyse bisüre sonra bu abim ablam ne der’den köy ne der’e çıktı bizim hayatımız. Diyorum ki ev iş iş ev sıkıldım çıkıp hava alalım aldığım cevap şu olmaz köy laf eder. Bu yüzden balayına bile götürmedi ailesi ve köy laf edecek dye. Ben kendim olamadım bu bir buçuk sene herseyim kısıtlandı arkadasım kalmadı evlendiğimden bu yana elimden bütün maaşımı alıyor kendi paramı ondan harçlık olarak istememi istiyor şunu al bunu al dediğimdede sanki ondan değilde başkalarından istemem gerekiyor gibi bir tepki veriyor kendini çekinmesi gerekirken çekincek bişeyim olmadıgı halde kocam benden herkezden çekinmemi istiyor evde zaten sevgi yok ilgi yok huzur yok muhabbet yok elinden telefonu bırakmıyor artık pskolojim o kadar bozulmuştuki 1 hafta önce sinir krizi geçirdim ve patladım kendimi kemerle boğmaya çalıştım mosmor olunca elimden aldı zorla bunu çünki kaldıramadım artık beni bu raddeye kadar getirdi. Dünde bana dediği kelime sen artık kafayı yedin bizim ilişkimiz yürümez ben bir gelecek göremiyorum anneni arayacağım sonunda gel kızını götür diyeceğim zaten soğudum. Dünden beri ağlıyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum annem hasta ve yatalak bunları duyarsa daha kötü olur kapana kısılmıs gibiyim
Eşimle sanırım sona doğru yaklaşıyoruz?
Cevapla