Merhaba arkadaşlar benim çok büyük bir problemim var sizinle paylaşmak istiyorum?

Yardımcı olabilirseniz ne mutlu bana.
Sorunum şu Dünya da bu güne kadar bir sürü insan hayatını kaybetti türlü türlü felaketler yaşadı kimileri sakat kaldı büyük kazalar geçirdi ve hepsinin hayatı zehir oldu ya şimdi ben neden hala yaşadığımı sorguluyorum her şey artık anlamsız geliyor önceden öyle değildi ama artık öyle mutlu olmak bile istemiyorum artık çünkü o kadar insan kötü deneyimler yaşadığı için ben mutluluğu haketmedigimi falan düşünüyorum ya da çok bencilce geliyor onlar acı çekerken çekmişken ben neden eğleneyim neden mutlu olmayı hedefliyim sanki ölene dek onların yaşını tutmam gerekiyormuş gibi hissediyorum bu hayatta kötü olan şeyler varken yaşamaya değer bir şey yokmuş gibi hissediyorum sanki boşuna sınava hazırlanıyorum boşuna dışarıda geziyorum sohbet ediyorum o kadar insanın yaşadığı şeyler beni hayattan soğuttu sanki onlarsız devam edemiyorum onları düşünmeden edemiyorum birileri bı yerlerde gülerken eğlenirken başka birileri ağlıyor mesela o zaman ne yapmalıyız bilmiyorum ne için yaşıyoruz bilmiyorum çok anlamsız geliyor çok sonra herkes hiçbir şey olmamış gibi kendi hayatında devam ediyor ama ben yapamıyorum bu yaşıma kadar ölmedim ama benden daha küçük bir yaşta ölenleri düşünüyorum ben sanki haketmiyorum yaşamayı mutlu olmayı öyle hissediyorum çünkü ben çok fazla bolluğa sahibim ve hayattayım bu bencilce geliyor bana o kadar kötü şeyler yaşanıyorken neden mutlu olayım diyorum bu çok anlamsız gibi bu yüzden mutlu olmayı artık hedefleyemiyorum ve ne yapacağımı da bilmiyorum hala yaşayacaksam bu neyi değiştiricek diyorum böyle sacmasapan bir girdabın içerisindeyim kendi zihnim içinde lütfen aydınlatabilir misiniz beni bu konuda
Merhaba arkadaşlar benim çok büyük bir problemim var sizinle paylaşmak istiyorum?
Cevapla