Merhaba arkadaşlar büyük bir sıkıntı içindeyim?

Yaşım 22 evlenmek istiyorum ama bir kız bulunca vermezler diye korkuyorum fabrikada işçiyim daha öncede bir depoda çalıştım bilmiyorum nasıl olucak annem ile babam bir ev bırakıcak bana ama bu aile olayları bozuyor işi bana güvenleri yok gibi kendi ailemin evi bana bırakıp evden cıkadabilirler ama bu safhada ben nasıl birikim yaparım ederim o aklıma geliyor bir yerde dikiş tutturabilirmiyim?
Merhaba arkadaşlar büyük bir sıkıntı içindeyim?
Cevapla