Yakında uzun bir süre yurtdışına gideceğimi ona söylemeli miyim?

En yakın kız arkadaşım ile her şey mükemmel gidiyordu. Üniversite zamanları aynı yurtta kalıyorduk, ve 4 yılı beraber geçerdik. Mezun olduktan sonra farklı bir şehirde yüksek lisans yapmaya başladı çok iyi bir üniversitede (çokta uzak değil). Neyse bizim arada ki bağ koptu, buna rağmen ilk 2 ay, 2 defa sohbet başlatmaya çalıştım ama ikisinde de beni kendinden uzaklaştırdı, en son yazdığı da, son derece meşgul ve genelde çok yorgun olduğunu söyledi.

Aylar geçti bu sessizlik devam etti, dayanamadım yazdım ve sordum neden bıraktığını, yarım saat içinde hemen geri dönüş yaptı ve araya mesafeler girdiğini bana hala değer verdiğini ve sınav dönemi bittikten sonra oturup konuşmak istediğini söyledi. Onun üstünden bir buçuk ay geçti, hala ses seda yok, sınavlar bitmemiş olabilir net bilgim yok, sormadım, söylemedi.

Sorun şu ki ben iki haftaya yurt dışına çıkacağım uzun süreliğine yani döndüğümde hala buralarda olur mu hiç bilmiyorum. Bunu ona söylemeli miyim? Yani haberi olamlı mı?

Söyle, haberi olsun.
Söyleme, istese/vakti olsa yazardı zaten.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yakında uzun bir süre yurtdışına gideceğimi ona söylemeli miyim?
Cevapla