En yakın kız arkadaşım ile her şey mükemmel gidiyordu. Üniversite zamanları aynı yurtta kalıyorduk, ve 4 yılı beraber geçerdik. Mezun olduktan sonra farklı bir şehirde yüksek lisans yapmaya başladı çok iyi bir üniversitede (çokta uzak değil). Neyse bizim arada ki bağ koptu, buna rağmen ilk 2 ay, 2 defa sohbet başlatmaya çalıştım ama ikisinde de beni kendinden uzaklaştırdı, en son yazdığı da, son derece meşgul ve genelde çok yorgun olduğunu söyledi.
Aylar geçti bu sessizlik devam etti, dayanamadım yazdım ve sordum neden bıraktığını, yarım saat içinde hemen geri dönüş yaptı ve araya mesafeler girdiğini bana hala değer verdiğini ve sınav dönemi bittikten sonra oturup konuşmak istediğini söyledi. Onun üstünden bir buçuk ay geçti, hala ses seda yok, sınavlar bitmemiş olabilir net bilgim yok, sormadım, söylemedi.
Sorun şu ki ben iki haftaya yurt dışına çıkacağım uzun süreliğine yani döndüğümde hala buralarda olur mu hiç bilmiyorum. Bunu ona söylemeli miyim? Yani haberi olamlı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer