AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bence Antalya
en mutlu ilin sinop olduğunu duymuştum ama en mutsuz hangisi bilmiyorum. doğuda bir il olabilir mi mesela ağrı ya da batman gibi. ya da karadenizde gümüşhane belki bayburt
Yorumlarda biri söyledi.
ordu mu kız bu benim memleketim ya. en mutsuz illerden birimiymiş
Evet
Neden peki?
@Freddy1616 İnsanları bağnaz
Belki de sen ortalamayı yukseltmissin
Aynen işim gücüm yok mutsuzluk yaydım.
Mutlumusun sen
Kim mutlu ki
İşte o yüzden en mutsuz iller arasinda
Tamam en mutlusu sensin
turkiyenin tamami mutsuz
O da doğru.
Hemşeri çıktık. 😂
Hadi ya neresi?
Merkez
Sen neresindensin
Ne merkez?
Ordu demişsin ya
Ben Ordu merkez
Ben de Ordu Merkez
Hm
Yalnız mutsuz şehirlerde 9. olduğumuzu senden öğrendim.
Twitterda paylaşmışlar valla
Orayı çok kullanmıyorum, doğrudur.
Hm peki niye gizlendin ki?
Hemşeri çıktığımız için aynı şehirden olduğum kişilerden kendimi saklamıyorum ama herkese kişisel bilgilerimden söz etmiyorum. Ondan gizlendim.
Hm peki
bartın
Listede yok
1 hangisi acaba
Diyarbakır
Hayda biz şimdi çok mu mutsusuz 😐
Öyle görünüyor
O zmn mutlu olmak için birini bulalım 😂
İstanbul
O da listede
adana var mı
Yok
Yozgat mı
Listede yok
Samsun mu
Hayır Ordu.
Orduda güzel vir yerdir aslında yeşillik
Gel burada kaç gün yaşayabiliyorsun acaba
Neden neyi zor
Gel de öğren neyi zor.
Ya tamam bir şey demiyorum sadece neyi zor ciddi sordum 🧐 😀
Yobazların arasında yaşamak zor.
Hangileri onlar
Diyarbakır
Antalya
Trabzon
İzmir
Ankara
Samsun
İstanbul
Çorum
Ordu
Gümüşhane
Hadi yaa ben 2. De yaşıyormuşum. Ya sen?
9. sıra
Ordunun dereleri aksa yukarı aksa...
Bazen utanç duyuyorum ordulu olmaktan
Sebep? Ben hiç kötü bir şey duymadım. Gerçi bana çok uzak bir şehir
Yobaz insanlarla dolu bir şehir olduğu için.
Evet maalesef ve o nesil ortadan kalkma dan da sanırım bu yobazlık bitmeyecek.
Sakarya
Hayır
Gümşhane, samsun, Çorum😉
Hayır yorumlarda biri söyledi.
Ordu😂😂
Evet
Neresi altınordu mu😉
Evet evet
Az önce de dedim kendinden başka kimseye kapalı olan şehir paran bağ bahçe varsa ordu herkese güzel
Onlarda bir yere kadar
Ama kendi kafalarındalar sen ne bölümü okudun
İnsan kaynakları
Zor ama imkansız değil
Çok zor
Sence ne yapmak gerekli
Buralardan gitmek gerekli
İzmire ya da İstanbul'a gel 😂😂
Listede onlarda var hadi bakim
Ama bir ordu değil dimi inanki değil olamazda
Doğrudur
Teşekkürler
Seni @İxguizmi
Peki
Teşekkür ederim
Naber
Ordu
Evet
Yozgat mi
Yozgat listede yok.
Ordu iyidir ya
He bir içinde yaşayanlara sor.
Ona diyecek bir lafım yok ben de Samsun’un ilçesi ndeyim aynı dertten ben de muzdaribim 🤦♂️
Listede samsun da var
İlçesi yok ama 🤷♂️😅😅
Hm
Bence mutluluğa sadece şey etken değil yaşadığın şehir yaptığın işte önemli ortamın dönem
Ordu mu 😀
@xWoramelx Allah uzak tutsun ordan
Evet Ordu.
Neresi
Ne iş var ne güç var burada memursan rahatsın
Memur şehri dediğin gibi işin olmadığı kendinden başka kimseyi düşünmeyenlerin şehri😉
Aynen
Ozanarass bak onca iş başvurusu yaptım adamlar önce nereli olduğumu ve köyümü soruyorlar ya sizene Ne bileyim işte saglik bölümünden mezun oldum onca insan torpilli. bi şekilde hastane de iş buluyorlar bana gelince yok neden çünkü adamım yok
Sen oralı mısın yoksa başka şehirden mi göçtünüz
Aynısını geçen senelerde bir abi için yapmıştık bir tanıdık sayesinde güzel bir yerde iş buldu😔😔
Ama. benim bölümüm ya hani adam mezuniyeti olmadığı halde hastaneye girebiliyor
Sende mi ordulusun?
Ohoo o o kadar çok varki adamın bir yerde ayağından araba geçmiş ve gazi olmuş düşünsene ve ilk okul 3 terk ama masa başında 27 kişiden sorumlu bir şey😂😂😂
Ben izmirliyim ana İstanbul'da yaşıyorum
Annem tarafın birazı orada
Ben nefret ediyorum cidden buranın torpilinden adam kayirmasindan insanları bi cins mahallede çoğu insan ise girdin mi çalsiıyor musun diyor çalışırken de o kadar meraklılar nerde çalışıyorsun diye sorarlardi günaydın nasılsın bile demeden
Unyedeyim birde 😒😒😒
Vallahi aynı kafadayım ya insan bir sorar nasılsın bir derdin sıkıntın var mı dimi
Hm ünyede 2 yıl okudum.
Bende illallah etttim insanindan
Sana soruyorum ixquizmi sence nasıllar
Galiba en beteri ünye diye biliyorum şehirde uzak merkeze
Ya esnafı kazikci adam bana bi tane daha kapalı kutu var galiba diyerek bilgisayar satıyor sonra da dalga geçer gibi diyor ki aaa elimizde bu rengin teshiri kalmış sadece dedi
İnanki saçma bir yer ama sorsan herkes memnun
Ozanaras katılıyorum yolda giderken insanın gözünün içine cins cins bakarlar erkekleri sapık gibi bakar yani öyle rahatsız edici ki Kadın erkek farketmez neymiş bi unyeli asla orduluyum demezmis öyle tipler
Ordu'nun merkezi de ilçeleri de ayrı bir alem çok torpil dönüyor her iş görüşmesinde hangi ilçeden olduğumu sordular. Rahmetli Demirel bile en kaypak yer Ordu insanı demiş.
Bi ise girerim adamlar benim yedi ceddime kadar nerelisin diye soruyorlar orduluyum ya aslen orduluyum deyince yüzleri eksir tuhaf olur
Evet ya resmen siyasi şehir particilik liyakatsizlik hepsi ne ararsan bu ordu da
Ya boş versinler o oralıyım demez bu buralıyım demez ne yazıyor kimlikte ordu bitti gitti yırtsan kendini senin ordulu olduğunu değiştirmez değil mi
Aynen ordulular bir baksın kendine bakalım akkuş lular ne iş yapıyor diye başka illerde
Ama Ünye de yaşamak ayrı bi kahır çile burada unyeliler kendjni ayrı bi vilayet olarak görüyor yobazlar toplulugu
Hahhaha Demirel'in o cümlesini biliyorum
@ozannarass Buranın insanı tuhaf
Kendileri neden sakarya kocaeli İstanbula göcuyorlar acaba orada bu muameleye maruz kalıyorlar mi
Hahhahah yobaz he 😂😂😂
Yobazın dibi hemde annem çalışırken bütün mahalle annemin nerede çalıştığını ne iş yaptığını dedektif gibi takip eder sorarlardi bu kadın daha dün geldi nasıl is buldu diye fesatlıktan kudururlardj
Kimsenin İstanbul'da İzmir 'de yüzlerine baktığı yokki
Ay ixquizmi iyi ki bu soruyu açtın ne dolmuşum ben yaa😃
Orada da belli ediyolarmis ordulu olduklarını zaten
OrduYobazŞehir Belediyesi
Haklısın vallahi @ixguizmi
Bende orduluyum ama hiç sevmiyorum insanlarıni
Sende hakkısın cevap sahibi isminizi bilmiyorum ama cevap sahibi 😉
Aynen öyle ordu yobazsehir belediyesi 🤣🤣🤣
Kim ben mi?🤣
Ordu sadece kendine olanlarla iyi gerisi boş
Aynen sen cevap sahibi 😂😂
Kalibimi basarim ordu arasında en yobaz lanet ilcesi Ünye bak net yeşili mavisi muhteşem ama insanı 5 para etmez
Valla ben bir dönem zorlada olsa 1sene kadar yaşadım ama kaçtım şimdi İstanbul'a geldim ama İzmir'de bir ayağım oradan çıkınca dünyam değişti inanki kendimde bir sürü özellikle kendime geldim en sevdiğim spor ⚽🏀🏈⚾ işini hayata geçirdim
Bende eylülden sonra buradan gitmeyi planlıyorum ne bi iş sahası var ne bi doğru düzgün insanı var Burada harcanıyorum resmen
Ne iş yapıyorsun şu an neredesin ve aslın orduydu dimi
Pardon ben buradan gitmek istiyorum yazısını görmedim orduya gelmek zorunda kalacaksın diye okudum
Üniversitede sağlık bölümünden mezun oldum nasipse buradan gitmek istiyorum
Allah nasip ettirsin bir * öncede kurtarsın
Bir an
İnşallah Amiiiiinnnnnn İnşallah
İsmini bağışlamadın ama daha
İsmim emine
Memnun oldum teşekkür ederim aras bende
Bende memnun oldum
Teşekkür ederim memnuniyet içinde olduğun içinde sevindim
Mümkünse ara sırada olsa sohbet muhabbet etmek isterim uygunsa çok bunalırsan ki asla sık boğaz etmem silip engelleyebilirsiniz
@ozannarass Kimi sohbete çağırıyorsun?
Naber
Kayseri.
Hayır.
Söyler misin?
Aşağıdaki söyledi.
Ordu.
Ben de baktım internetten.
Twitterda paylaşılmış.
Doğrudur görmüştüm ama unutmuşum.
Kayseri 😂
İlk sıra olmali bizim memleket
@jelibon38 Memleket nere?
Kayseri senin
Başka yerdeyim
@jelibon38 Hm ordu
@jelibon38 kesinlikleeee 1. Biziz dkdmsso
He valla @Mdmdkddk sen nerde oturuyon
@jelibon38 Kayseri merkez sen
Bende nerde oturuyon
Ordu'da mı yaşıyon
Evet
Ne iş yapıyorsun
İş arıyorum
Gülyali Espiye riraziz bulancak Tirebolu
Anlamadım
İlcelerini saydim da bilirim
Hm
Sen nerdesin
Merkez
Oh ne iyi ordu bir cennet cidden
Peki
İnst gelsene
Kullanmıyorum
Telgram gel
Onu da kullanmıyorum
Anladim
İnst gel açsana
Açmam
Konusurduk neden
Kendime verdiğim sözü çiğneyemem.
Benim için seni merak ettim
Maalesef
Pekii
Oldugun yer
Neresi işte?
Onuda sen söyle 😀😀