İş arkadaşım (erkek) kendimi kötü hissettiriyor?

ofiste 3 kişiyiz. 2 kız 1 erkek. erkek ve kız arkadaşım birbiri ile çok iyi anlaşıyor. ben sonradan başladım işe. erkek arkadaşımın tavırları bir garip. benimle başbaşa kalmak istemiyor. ben de istemiyorum kasıtlı olarak ama denk gelince de kaçmıyorum. dün kız arkadaşım 5 10 dk erken çıkacağım sizin işiniz ne kadar sürer dedi erkek olan 5 dklik bir işim var dedi. ben de şunu bur not alıyım dedim. kız toparlanınca erkek olan da sırf benimle yalnız kalmamak için apar topar hazırlandı. zaten ben de çıkacaktım. buna benzer birkaç defa daha yaşandı. dindar birisi değil. diğer kız arkadaşla basbasa kalıyor, dışarıdaki işleri beraber hallediyorlar. ben de çok dindar değilim. ki olsam bile ben özen göstermeliyim buna. yani derdim gerçekten onunla başbaşa kalmak değil de kalınca da üstüne atlayacakmışım gibi bir muamele yapması kendimi kötü hissettiriyor. acaba ben ne yapmış olabilirim de o böyle davranıyor sizce?

İş arkadaşım (erkek) kendimi kötü hissettiriyor?
Cevapla