İşte mutsuzum bu yüzden iş arkadaşım bana kızıyor?

Genel olarak hayatla ilgili sorunlu bi dönemden geçiyorum ve çoğunlukla enerjim düşük oluyor ama bunu bahane ederek etrafımdaki insanlardan sinirimi ya da hıncımı çıkarmıyorum sadece sürekli gülümsemiyorum o kadar bu yüzden iş yerinde beraber çalıştığım bir arkadaşım neden gülümsemiyorsun sürekli enerjin düşük canımı sıkıyorsun diye azarladı beni
Şöyle bişey var insanlarla konuşurken kibarca gülümseyip konuşmaya özen gösteriyorum yüzümü astıysam da tek başıma olduğumda oluyor ayrıca (bana kızan kişi A olsun diğeri B kişisi ) A kişisi bana gelip de B kişisi seni samimiyetsiz ve suratsız buluyor dedi bahsettiği kişiyle aram iyi benden biraz büyük birisi ve B kişisi her zaman nazik biri bende ona karşı öyleyim ki aramız da iyi A kişisine detayları sorunca beni duymazdan geldi ve konuyu değiştirdi yalan söylediğini düşünüyorum

Bence herkese güler yüzlü ve samimi olma gibi zorunluluğum yok çalıştığım yerde samimi olduklarım var evet ama samimi olmadığım ve ya çok muhabbetim olmayan kişilerle konuşurken de güler yüzlü ve düzgün bir üslupla konuşuyorum kimseyle kişisel olarak bir problemim kavgam vs de olmadı ama A kişisi beni bu konuda eleştirip duruyor napabilirim
Güncellemeler
1 yıl
Bana sürekli şöylesin böylesin diyor açıklama yapmama müsade etmiyor ve söylediği şeyler de benim yaptığım şeyler değil normalde böyle değildi yeni çıktı bu da sorunu ne anlamıyorum
İşte mutsuzum bu yüzden iş arkadaşım bana kızıyor?
Cevapla