Çok arkadaşım olmasına ramen kendimi yalnız hissediyorum?

Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum ve içime bi boşluk oluşuyor ağlıyorum bazen 2-3 gün ortalardan kayboluyorum telefonumu bırakıyorum falan enerjik hayat dolu mutlu gelecek kaygısı olmayan biriyim ama bazen bi anda böyle duygular kaplıyor beni ne olabilir sebebi sizde de böyle oluyor mu?
Çok arkadaşım olmasına ramen kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla