Genel olarak veren yani yardım eden, hediye eden yoksa alan yardım alan, hediye edilen taraf mısın? Hangisi olmak daha iyi, neden?

Genel olarak veren yani yardım eden, hediye eden yoksa alan yardım alan, hediye edilen taraf mısın? Hangisi olmak daha iyi, neden?
Cevapla