Selammm
Arkadaşlarınız ya da aileniz ya da hayatınızdaki kişi…
@kizlarsoruyor hiç es geçmez…🫠
#reda
Arkadaşlarınız ya da aileniz ya da hayatınızdaki kişi…
@kizlarsoruyor hiç es geçmez…🫠
#reda


Evet her sene beni kutlayan var. 5 gün sonra doğum günüm var ama beklemiyorum kutlamak isteyen kutlar ☺
Doğum günün kutlu olsun sağlıklı başarılı nice mutlu olsun, tüm hayallerin gerçekleşmesi dileğiyle..💫
Tesekkurler😇
Evet, kendisi bu siteden :D
doğum günün dün idi, geçmiş doğum günün kutlu olsun Reda 🥳 yeni yaşın şans, para, sağlık, mutluluk ve huzur getirsin.
♥️♥️♥️♥️ hiç problem değil babe teşekkür ederim iyi dileklerin için seni seviyorum💚
Doğum günün kutlu olsun Reda.. nice güzel mutlu sağlıklı huzur dolu yeni yaşların olsun.. İyi ki doğmuşsun. 🥳🌸☺️🙏🎂
Benim doğum günümü kutlayan yok. sitede anca kutlayan oluyor.
Çünkü burada yaşıyorsun bakire barış jxjxj
@Redamancy-4 haklısın sjsjss özelden de kutlayacaktım da yazamadım buradan kutlayım. benimde sana bir kelime bulmam lazım sjsjs
Aslında yıllarca birinin doğum gününü ilk kutlamışlığım var..
Ama iki yıldır ihmal ediyorum.
Nedeniyse, sanırım insan biraz da aynı şekilde önemsenmeyi istiyor.
Sanırım bu görüşte kendimi gördüm
Kendi hakkına da girmemek gerek
Cevap
62Cevap
Benimkini kutlayan yok ama çoçuklarımın kini kutlarım hatta onların ne isterlerse yaparım tabi doğum günleri için normalde yapmıyorum yani en son oğlum bana ayaklarını yıkatmıştı kızımda ayaklarını koklattı ayaklarını yıkatmıştım bakalım diyer doğum gününe ne yaptıracaklar
Ailem ve yakın arkadaşlarım kutlar.
Doğum günün kutlu olsun ailen ve sevdiklerinle mutlu huzurlu yıllar dilerim.🧚🏻♀️💗
💛
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıkkı yaşların olsun 🎂🌸 bi tek ailemle kızlar soruyor kutluyor doğum günümü🙂
💚💚💚💚
Arkadaşlarım var sağolsunlar bazen ben unutuyorum onlar unutmuyor😅
Nice sağlıklı yaşlara güzelim💜
Teşekkür ederimm💛
Doğum günün kutlu olsun umarım çok güzel mutlu ve huzurlu bir yıl geçirirsin.😇 bundan sonra ben de kutlarım alla alla haberimiz yoktu 😂
Zorbalarım çekinmem jdjdj
Yapmazsan küserim 😇
Doğum günün kutlu olsun reda. Çok güzel bir yıl geçirirsin umarım ❤️
♥️
Benim de doğum günüm her zaman kutlanıyor. Güzel ve mutlu bir ömür diliyorum.
Allah seni basimizdan eksik etmesin bayramcoz amiin agggmiinn🫠😃
Yok doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara. 🎉🎉
💚
♥️♥️
Dostlarım var birkaç tane
Iyi ki doğdun nice yıllara🥂
♥️
Yok ama diyelim ki oldu, kof bir mesaja da kanmıyorum, yetmiyor.
Keşke bende öyle olsam
17 mden sonra çok önemsemedim sadece bazen sevdiğim insanlar sürpriz yapmak isteyip ya da en azından birşeyler yiyip içelim diye kutladı bazı yıllar hiç kutlamadım zaten ailem evde kutlarız kutluyor onun dışında arkadaşlarımla hiç kutlamadım
pp ne uzun süre baktım sdşlkgşsd
Doğum günün kutlu olsun bu aradaa
Teşekkür ederimm kdjdj
ters olduğu için baktım yanlış anlama lşsdkgşlsd
Hayır yok özel günleri çok önemseyen birisi değilim. Ben kutlamayınca karşı tarafta kutlamıyor
Kutlayayım ben djdhf
Teşkürler ozi🐸
23 Mayıs 2002 Doğumlu ikizler burcu Doğum günün kutlu olsun İzmirli reda yalandan yere yurt dışı yazma pp ye ben İzmir’de olduğunu tahmin ediyorum. Az çok
23 Mayıs 2004 benim😃 izmiride hiç ziyaret etmedim ama bu yaz düşünğyorum sen gittin mi hiç önce nerde gezebilirim
Gitmedim hangi şehirde yaşıyorsun
20 yaşında mısın sen neden 22 yazıyor pp de
Sence bir erkek sünnet olmalı mı kız görüşü lazım birde
Nice senelere mutlu yıllar dilerim :)
Ailem ve arkadaşlarım var şükür.
Teşekkür ederimm
Ailem arkadaşlarım 😁 tekrar nice sağlıklı ve mutlu yıllara
♥️
mutlu yıllar doğum günün kutlu olsun.
bankalar filan hiç atlamaz sağolsunlar
Bankamda kutlamış😃
Var tabi o kadar sevenimiz 😄 nice mutlu yıllara Tim Hortons hediye çekini yolluyorum sffsfs
Gönder bakalım ya da gel birlikte içelim jdjdj
Tamammm😃
Ailem bile zor hatırlıyor 😂 Doğum gününüz kutlu olsun 🥳
Teşekkür ederimm♥️
Hayatımda kimse yok konuştuğum kimse yok öyle iş yerindekiler bilmez doğum günü ya pek maaş hesabım var bir tek oradan bana mesaj geliyor Doğum gününüz kutlu olsun diye Başka da kutlayan yok
Evet hiç es geçmeyen biri var aramız bozuk olsa da hatta hiç iletişimde olmasak da doğumgünümde iletişime geçen biri.
Yok mk. Kimlikte yanlış yazıyor o yüzdne kutlayan da yanlış günde mesaj atıyor. KS olsun Akbank olsun :D
Doğum günümü ben bile unutuyorum çoğu zaman
Eski dostumun bir sözü vardır: Doğum günlerini hiç anlamıyorum babamızın annemizi * kutluyoruz.
Bankalar
Operatörüm
Ev interneti operatörü
Kısacası evet benden çıkarı olan herkes kutlar
Onun dışındakiler zaten hatırlamaz
6 tane abim, anne ve babam eksiksiz kutlar🤗
Arkadaşlarım, ailem, üye olduğum platformlar ve bankalar asla unutmaz
Evet var arkadaşlarım ama karşılıklı oda ben kutlamazsam kutlayacaklarini düşünmüyorum 💁🏻♀️
Doğum günün kutlu olsun 🎂🎉🎉
♥️
Doğum günü kutlamıyorum genelde çok önceden nadiren kutlandı
Doğum günümün benim nezdimde bir önemi yok.
Nice mutlu yıllara 🎉
Kırk yaşıma kadar olmadı ama kırktan itibaren var , dostlarım sağolsun 😊sen hayatı fark edince yaşamayı da fark ediyorsun elhamdülillah🤲🤲
😇
😊😊
Evet var özellikle. cocukluk arkadaşım hiç es geçmez ❤️
Evet , sagolsun telefon operatörüm her yıl mutlaka kutlar:)
kendi iç benliğim hiç unutmuşluğu ya da önemsiz gördüğü olmamıştır
yok ilk 1 yaşım dahil bu güne kadar kimse hatırlamadı, bilmiyor ve kutlamadı..
Nice mutlu senelere sevdiklerinle beraber doğum günü kutlu olsun.
Bir tane arkadaşım var her sene doğum günümde, saat 00.01 oldu mu mesaj alırım. Bi tek de o kutlar zaten canım arkadaşım♡
Doğum günün kutlu olsun.
😇
Benim keşke olsa ama karım sağ olsun her yıl bana jest yapıyor en son doğum günümde karım bana ayak masajı yapmıştı
Doğum günün kutlu olsun
Teşkürler
Evet var, nice mutlu yaşlara
♥️
Evet var, mutlu yıllar dilerim..
Teşekkür ederim
Sonsuz mutluluklar seni bulsn reda🌹
Teşekkür ederimm♥️
Mutlu Yıllar Padawan.
Teşekkür ederimm♥️
Evet var seninde doğum günün kutlu olsun redacim
Teşekkür ederimm♥️
Bir kız arkadaşım sağolsun her sene kutlar işin garibi ben onun doğum günü ne zaman bilmiyorum
Kimse yok, sevmiyorum kutlamaları.
Bende
İki tane var çok şükür.
Doğum gününüz kutlu olsun
Evet var , her 23 Kasım 00:00 da mesaj atıyor
Eski yaşını şutlar yeni yaşını kutlarım..:D
Sevgilim varsa o kutlar baskada kimse kutlamaz
Ailem arkadaşım sevgilim
Evet var bu konuda çok şanslıyım mutlu yıllar
Ailem ve arkadaşlarım var.
Doğum günüme az kaldı
Ailem bile hatırlamıyor dshfjhs
Kendim kutlarım 🤦🏻♀️
Gerek yok kutlanmasın
Allah hayırlı ömür versin san
ailem dışında yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?