Güncellemeler
+1 yıl
Aynı durumu yaşayan var mı yeni arkadaş bulmaktada zorlanan biriyim ben
Merhaba ben asosyal içe kapanık bir insanım hiç arkadaşım yok 1 tane yakın arkadaşım vardı lise Zamanı konuştugum 4 yıldır arkadaşız lise bittikten 7 ay sonra beni her yerden engelledi 2 gün sonra görüşücektik oysa wpden engellemiş instadan da telgram dan da aradım çocuga ulaşamadım engelledi üzüldüm 4 senelik arkadaşımdı kendisi ve en yakındı tüm sırlarımı toplumsal konuları falan konuştuk neden böyle bir şey yaptı hala aklım almıyor sizce ne yapmalıyım yanlız kaldım artık arkadaşım yok?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dostum kendini sev kendine değer ver spora yapmaya başla kendini bir sal
Kendimi seviyorum zaten boyum 1.94 kilom 75 fitim zaten
En yakın arkadaşım dostum denilen kişinin bunu yapması beni çok şaşırttı ama
Hayat her zaman şaşırtırtcak insanı
Sizinde başınıza bu tip durum geldimi kimsenin bu tip bir durum başına gelmez ama
Her insanın geldi dostum
Sizinde geldimi?
lise bitti çalışmıyorumda yeni arkadaş bulmakta kolay değil zor bir şey şu an dostum samimi arkadaşım yok
.. hayat insanı he türlü kırar bu yüzden genel anlamda seni üstünü çizene merhaba deme demekki değer yargısı Yok arkadaşının
.. üniversite sınavına çalış gidecek isen üniversiteye
üniversiteye gitmiycem istemiyorum
Bendemi bir anormallik var insanlar benden kaçıyor gibi hissediyorum
Hiç arkadaşım kalmadı şu an yapayanlızım sizce ben ezikmiyim
Ben bir ucubemiyim ya da ezikmiyim ya da
Babamın Audi A6 sı var arabamız falan var ama birde range Rover var 2024 model lüks araba varda arkadaş yinede yok
Dostum gir Bir işe boş durdukça insan farklı dünyalara gider
İşe girmeme gerek yok maddi durumumuz iyi range Rover var var 2024 model Audi A5 var evde iki tane arabamız var niye çalışıyımmi ya da
Çalışmak istemiyorum birde iş bulamıyorum kolay kolay
Adına çok sevindim kimseye zenginim gibi deme nazar değer
Sadece kendine uğraş bul kardeşim boş burakmayacak şekilde
Bu yüzden üzme her insanın vefasız arkadaşları var benim de oldu seninkinin değişik hali diyelim
Belki hesabı ödememek için yapmıştır
alakası yok ondan dolayı değil bence
Yani lise bittikten sonra çocugun ibanına 800 TL falan da attım hediye olarak o yine beni sildi hakkımı helal etmiyorum
:( üzüldüm
neden üzülüyorsunki ikimizide tanımıyon ama bunu bana neden yaptı bir sebebi vardır ama sebebi demiyor bir türlü
Sizinde başınıza bu tip durum geldimi kimsenin bu tip bir durum başına gelmez ama
Haline üzüldüm sadece
Neyse inşallah daha iyileri seni bulur kardeşim üzülme çok
Neden halime üzüldünki
Bu hayatta en sevdiğim kişi oydu dostum gibiydi engellemesi agrıma gitti
daha iyisini bulmam zor insanlar egolu ego tatmini yapan kişiler asosyallerin üzerinde bende asosyalim
Ben bir ucubemiyim yani en yakın dost gördügümden bile engel yedim ya da anormalmiyim neden beni sevmiyor insanlar
Öyle düşünme yaa o seni hak etmiyormuș demek ki seni kendi çıkarı yüzünden kullanmiș.. Seni daha iyilerini bulacak inanıyorum