Üniversite son sınıftayım. Bir kaç kişilik arkadaş grubum var. Çok seviyorum çok iyi insanlar..
Ama ben çok ufak detaylara dikkat eden insanım. Mesela yolda yürürken ben hafif önden yürüsem onlar 2 kişi arkadan yürüyorlar. Ya da ben hafif arkada kalsam onlar yine yan yana yürüyorlar. Tabi mesafe açılınca bekliyorlar.
Markete girsek 3 kişiysek diğer arkadaş farklı bisey bakar ben farklı bisey bakarım. 3. Olan kişi de diğerinin yanında bekler..
Yani bazen onlardan bağımsız gibi oluyorum.
Onun dışında ortamda otururken fikir belirtsem olur yapalım diye dinlerler. Ya da konuşkanımdir herhangi bi şekilde lafımı kesmezler. Gayet sevilirim yani farklı bi şekilde dışlandıgımı da hissetmedim.. hissetsem zaten uzaklaşırım.
Tek onlarla değil. Stajdaki arkadaşlarla da aynı durumu yaşadım. Lisedeki arkadaş gruplarıyla da aynısını yaşadım.
Bu neden sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer