Sizce bu neden oluyor? Lütfen okur musunuz?

Üniversite son sınıftayım. Bir kaç kişilik arkadaş grubum var. Çok seviyorum çok iyi insanlar..

Ama ben çok ufak detaylara dikkat eden insanım. Mesela yolda yürürken ben hafif önden yürüsem onlar 2 kişi arkadan yürüyorlar. Ya da ben hafif arkada kalsam onlar yine yan yana yürüyorlar. Tabi mesafe açılınca bekliyorlar.

Markete girsek 3 kişiysek diğer arkadaş farklı bisey bakar ben farklı bisey bakarım. 3. Olan kişi de diğerinin yanında bekler..

Yani bazen onlardan bağımsız gibi oluyorum.

Onun dışında ortamda otururken fikir belirtsem olur yapalım diye dinlerler. Ya da konuşkanımdir herhangi bi şekilde lafımı kesmezler. Gayet sevilirim yani farklı bi şekilde dışlandıgımı da hissetmedim.. hissetsem zaten uzaklaşırım.

Tek onlarla değil. Stajdaki arkadaşlarla da aynı durumu yaşadım. Lisedeki arkadaş gruplarıyla da aynısını yaşadım.

Bu neden sizce?

Sizce bu neden oluyor? Lütfen okur musunuz?
Cevapla