1.50 boyla holding sahibinin oglunumu bekliyosun dedi?

Beni isteyen birisi var esnaf ama ben evlenmek istemiyorum daha iyi kısmet istiyorum ablamda bana geldi : kuzum bak kaçırma temiz çocuk. Ne bekliyosun 1.50 boyla kıvanç mi alicak seni , ya da holding sahibinin oğlu mu , kendim içinde aynısını diyorum bizim maksimum evlenicegimiz tip potansiyel bunlar biraz gercekci bak.. ha Allah var ne ünlüler gidip normal aile kızıyla evleniyorlar ama kızlarında boyları fizikleri manken gibi oluyor. Yani hiçbir zengin gelipte 1,50 kadınla evlenmez biraz gercekci bak hayata dedi
1.50 boyla holding sahibinin oglunumu bekliyosun dedi?
Cevapla