Ben ebeyim ve erkek arkadaşım da kadın doğum uzmanı. İş arkadaşlarım doktordan hele de kadın uzmanından sana eş olmaz dedi. Neden?

Statü olarak senden yüksek de hemşire olsan neyse bu adam senle evlenmez ayrıl dediler.
Moralim çok bozuk.
Ben ebeyim ve erkek arkadaşım da kadın doğum uzmanı. İş arkadaşlarım doktordan hele de kadın uzmanından sana eş olmaz dedi. Neden?
Cevapla