Statü olarak senden yüksek de hemşire olsan neyse bu adam senle evlenmez ayrıl dediler.
Moralim çok bozuk.
Moralim çok bozuk.
Ya ne alakası varmış kudurmuş onlar boş ver işiniz ayrı ikinizin arasındaki aşk farklı bir durum. Adam dert etmemiş onlar mı dert etmiş. Aranızda herhangi bir sorun yoksa neden statü farkı diye bir şey olsun ki?
Cevap
1Cevap
Hemşirelerin ve ebelerin doktor sevdası sürekli başlarına bela olur. Hatta doktoru kapaklamak için hemen doktorun altına da yatarlar. Ama doktor akıllı tabi ki. Ya çok güzel olmalısın ki seninle evlensin, ya da çok zengin olmalısın ki çoğu hayallerine kavuşabilsin. Kısacası doktorla mutlu olmak çok zordur. Özellikle cerrahların poposu çok kalkık olur. Bu konuyu 20 gün önce açmış olman biraz daha gidişatı anlamana neden olmuştur. Dikkatli ol. Mutlu kal.
ne alaka ya çok saçma
S et onlar ne biliyor ya
Hemşirenin de statüsü yüksek değil ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?