Evlilik öncesinde sağlıklı bir ilişkiyi sürdürebilmesi için birbirinizi sorunsuz şekilde şartlarını uyması için oylamalarına hangisini tercih edersiniz?
Flört öncesinde şartlarımı konuşurum
Flört döneminde ilerleyen zamanlarda konuşurum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlişkilerde anlaşabilmeniz için şartlarını konuşur musunuz?
Hayır o ne be evlilik sözleşmesi gibi ben çoğunlukla insanların karakterine bakarım düz görünüşüne değil tıpkı burada birine aşık olduğum gibi tabii sonu benim için acı oldu ama geçmişi unutmak lazım olmuyorsa olmuyor zorlamanın bir alemi yok istediğim erkek beni istemiyor ben onun karakterine sıcaklığına aşık olmuştum bir ilişkide bir insanın karakterine bakarım ve ona göre karar veririm yoksa şart koyacak biri değilim istediğim tek bir erkek vardı o da olumsuz artık ben de kalbimi mühürledim sadece bir erkek uğruna koydum duvarları yıkmak istedim ama neyleyelim ki olmayınca olmuyor kısmet demek düşer
Ben zaten bir kadını tanımadan aşk yaşayamam önce tanımam gerekiyor.. birbirimizi yeterince tanıdıktan sonra sevgi aşk güven olabilir.. bunlar olduktan sonra da zaten konuşuruz ilişki konularını