22 yaşında ağır bunalımdayım. Bir baltaya sap olamamanın vermiş olduğu psikoloji beni harap etti. Ne dersane var ne özel öğretmen onu geçtim kitabım internetim yok doğru düzgün evde kafayı yedim. İş aradım çıktım dışarıya 1 ay boyunca bulamadım küçük şehir diye herkes büyük şehirlere gidiyor ailem tek başıma iş için gitmeme de müsade etmiyor.
Okumak çok istiyorum olmuyor. İş de bulamadım. Evde çürüdüm resmen. Görücüm de yok. Aslında evlenmek de istemiyorum. Sırf insanlardan kendimden kaçıyorum. Mutsuzum. İnternetten biriyle yazısıyorum görüntülü de gördüm bari onunla evleniyim huzurum olsun diyorum yanlış mı düşünüyorum?
Okumak çok istiyorum olmuyor. İş de bulamadım. Evde çürüdüm resmen. Görücüm de yok. Aslında evlenmek de istemiyorum. Sırf insanlardan kendimden kaçıyorum. Mutsuzum. İnternetten biriyle yazısıyorum görüntülü de gördüm bari onunla evleniyim huzurum olsun diyorum yanlış mı düşünüyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer