İnsanların büyük bir çoğunluğu yanlız neden?

Ben 5 yıl önce yaşadığım tramvalardan içime daha çok gömüldüm elimi neye atsam başaramadım 1.5 yıl kendi işimi yaptım battım Dehb semptonları stresten arttı 27 yaşındayım yeniden yapılanacam dedim ve yazılım ingilizce öğrenme yoluna baş koydum şimdi ama çok zorlanıyorum. şu an bittik olabilirim ama 2 yıl sonra tekrar iyi bir konuma gelmek için çabalıyorum ve 30 yaşına kadar başaramazsam bu dünya ile bağlantıyı kesecem gerçekten bunaldım artık bi 3 sene daha çekerim bu dünyayı daha fazlası kötü ya harbi kötü.
Siz neden yanlızsınız ne olmuyor hayatınızda?
İnsanların büyük bir çoğunluğu yanlız neden?
Cevapla