İnsanlarla iletişim kuramadığım için evlenemiyorum, hep böyle mi gidecek?

İnsanlarla kendimi bildim bileli iletişim kuramadım. Ailem olmadı hiç annelik görmedim babam olmadı 23 yaşındayım kendi ailemi kurmak istiyorum ama evlenemiyorum birkaç kişiyle tanıştım ama hep farklı amaçlarla konuştular. Böyle gitmesinden çok korkuyorum ne yapmalıyım sizce? Hiç kimseye güvenemiyorum ve hiç kimsem yok.

İnsanlarla iletişim kuramadığım için evlenemiyorum, hep böyle mi gidecek?
Cevapla